Iiyama vision master pro 450 naar de @#$%@

Pagina: 1
Acties:

• BenJoep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18:54
Vannacht is het dus aardig gaan regenen, en laat het nou net zijn dat me raam aan het lekken geslagen is. En dan natuurlijk precies in me monitor. Ik zet vanochtend de comp aan en me monitor slaat aan en meteen weer uit. Nou heb ik hem laten drogen en met een fohn erop geblazen, maar hij is dus naar de &!*#(!) kolote. Nou kan ik hem door Iiyama laten halen, maar kunnen ze die oude modellen nog wel maken? Geld wil ik er niet aan uitgeven, en ik hoop dat de verzekering dit gaat vergoeden. Wat is de kans dat ze dit gaan doen? Of zou dit onder de garantie van Iiyama vallen?? :?

Als ik hem nu aanzet maakt die wel koele geluiden en een bijbehorend mooi kleurenbreitje.

| I've got permission to color outside the lines |

Verwijderd

Tuurlijk kunnen ze dat maken, t is alleen te hopen dat de buis zelf niet stuk is (lijkt me niet) anders is t reparatie bedrag hoger dan een nieuwe monitor. Ik denk niet dat t onder de garantie valt ;) . Ben je niet verzekerd daarvoor ?

• BenJoep
Op zondag 05 augustus 2001 18:37 schreef AirHead het volgende:
Tuurlijk kunnen ze dat maken, t is alleen te hopen dat de buis zelf niet stuk is (lijkt me niet) anders is t reparatie bedrag hoger dan een nieuwe monitor. Ik denk niet dat t onder de garantie valt ;) . Ben je niet verzekerd daarvoor ?
Aan wat voor een verzekering zit je dan te denken? Verzekeringen zijn een zwart gebied voor mij, maar ik neem aan dat het wel verzekert is. Is ff nagaan.

• TD-er
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-08 17:40
inboedel verzekering met vaak een extra voor weer-schade.
Ik heb een keer een verstopping gehad in de afvoer en toen stond de gang en een slaapkamer blank.
De verzekering heeft toen uitgekeerd voor de schade aan de vloerbedekking.

Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)

Verwijderd

Ja, maar schade aan de vloerbedekking is voor veel verzekeringsmaatschappijen anders dan schade aan een pc, die moet je vaak apart verzekeren, hoewel een kennis ooit zijn computer vergoed heeft gekregen nadat hij zei dat er een bolbliksem (volgens mij is nooit bewezen dat die dingen bestaan, maarja) doorheen is gevlogen...

• Pastinakel
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-08 21:35

Pastinakel

Zwammen en kwazoedels

Weet je zeker dat ie naar de barrebiesjes is? Ik heb eens een TV met aquarium-ambities gehad die het pas een dag na droogföhnen weer deed (helemaal uit elkaar gehad maar blijkbaar waren er ergens toch nog druppeltjes blijven liggen).

Ik wil je geen valse hoop iod geven maar mijn ervaring is dus dat het nog wel kan na 24 uur.

Ik kan je niet helpen. De frutsel is warrig en niet knopig. Bovendien heb ik maar één kant | Scrobblernakel

Verwijderd

Lijkt me sterk, omdat hij 'm al aan heeft gezet, dan is er vast ergens kortsluiting ontstaan en een zekeringetje of weerstandje verneukt ofzo.
Als je inderdaad zoiets eerst laat drogen voor je 'm weer aanzet zou ie het weer kunnen doen (moet hij wel heeel droog zijn hoor).

• BenJoep
Ik ga hem morgen nog ff testen, maar vandaag heeft die het nog niet gedaan. Me ouders zijn op vakantie, en het is in hun huis gebeurt dus ook hun verzekering. Heb dus geen idee welke verzekeringen er allemaal gesloten zijn. Ik ga in elk geval morgen ff Iiyama bellen, want gemaakt moet die waarschijnlijk wel (behalve als die morgen ineens weer het licht geeft). Is het zow dat je een vervangende monitor krijgt als je hem door Iiyama laat fixen??

edit:
toen ik hem aanzette had ik dus niet door dat er water in gelopen was, anders dan had ik hem zekers niet aangezet

Verwijderd

Man toch! Dat is vet shit! Laat hij het raam open staan... neeeeee!!! Maargoed... vragen of 'de' vezereking dit dekt is vragen hoe duur een auto is. En jah, je voelt hem al aankomen... 'De ene auto is duur en de andere niet, wil je een cabrio of een tweedehands opel?'

idd suc6 en iilyama is erg goed, tijd voor een nieuwe?

• BenJoep
Op zondag 05 augustus 2001 23:52 schreef WiLdPhiR3 het volgende:
Man toch! Dat is vet shit! Laat hij het raam open staan... neeeeee!!! Maargoed... vragen of 'de' vezereking dit dekt is vragen hoe duur een auto is. En jah, je voelt hem al aankomen... 'De ene auto is duur en de andere niet, wil je een cabrio of een tweedehands opel?'

idd suc6 en iilyama is erg goed, tijd voor een nieuwe?
Zeker geen tijd voor een nieuwe. Kost me weer knaken, die bak is net weer geupgrade en heb nu geen zin in het gezeik van een nieuwe monitor. Maarjah als het niet anders kan dan kan het niet anders. 22" Iiyama dan maar ;) :+ (weer een tijd sparen)

• RvV
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:30

RvV

Ik heb hier zo'n Iiyama 17" vision master 8617 met een prachtig LCD scherm aan de voorkant, 7 jaar oud gok ik. 2 jaar geleden zette ik hem aan en kwam er alleen een hoop rook uit. Wij hem naar zo'n Iiyama service centre gebracht en die mensen daar vonden het zo leuk dat ze nog zo'n oude vergeelde monitor zagen, dat ze hem gratis repareerden. Het repareren duurde toch maar een paar minuten. :)
Ik zou altijd zo'n monitor laten repareren. Nu heb ik er alweer 2 jaar plezier van gehad.

Y'24

• BenJoep
Ik laat hem ook gewoon maken, want het is echt een goede bak. Maar heb niet zo'n zin om er een aardige duit voor te betalen. Want eigenlijk is dit toch wel iets wat onder een verzekering zou vallen. Nog een optie is om te kijken of dit onder de garantie valt, door niks te zeggen van het water incident. Maar ik denk dat ze dat meteen zien als ze hem open maken. Dus toch niet zo slim misschien.

• BenJoep
HIJ DOET HET WEER :) :) :)

• Diamon
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-07 09:01

Diamon

The Weird One

En toch zou ik effe iiyama bellen, want strax open je een topic met de naam: "Huis van mijn ouders afgefikt, door kortsluiting in monitor".

And The Only One

• BenJoep
Op maandag 06 augustus 2001 01:21 schreef Diamon het volgende:
En toch zou ik effe iiyama bellen, want strax open je een topic met de naam: "Huis van mijn ouders afgefikt, door kortsluiting in monitor".
Neuh man, ik zit er toch bij als die aan is, en anders zullen we wel zien. Als de toppic komt dan kunnen we nog is lachen, en terug denken aan deze toppic. Trouwens als het water verdampt is dan zou het toch helemaal weg zijn? :?

• BenJoep
Hij begint nu weer raar te doen, dus as donderdag komen ze hem halen. En dan maar hopen dat het niet veel doekoes gaat kosten.

Pagina: 1