Verwijderde mail postvak in komen niet bij verwijderde items

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hobbyist-pc
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22-08 13:05
Mijn vraag

Mails Outlook van POSTVAK IN komen na verwijderen NIET in Vak VERWIJDERDE Items

Relevante software en hardware die ik gebruik

.outlook 365 win 10. HP i7 ..

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb

Vele zaken al geprobeerd maar blijkbaar niet het goede , ook al gezocht op internet maar niets sluitend .Wie kan me helpen aub ...met dank

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08-10 18:32
hobbyist-pc schreef op donderdag 16 april 2020 @ 17:49:

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb

Vele zaken al geprobeerd maar blijkbaar niet het goede , ook al gezocht op internet maar niets sluitend .Wie kan me helpen aub ...met dank
Wát heb je dan al geprobeerd? Als je al veel hebt geprobeerd, som het op, anders ga je alleen maar tips krijgen die je al hebt geprobeerd. Zonde van iedereen z'n tijd.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 00:18

g0tanks

Moderator CSA
Vertel inderdaad even wat je precies al hebt geprobeerd.

Komen de verwijderde items wel ergens terecht? Of kan je ze helemaal niet meer vinden?

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hobbyist-pc
sorry ik probeer iets maar zet het ogenblik terug als ik geen resultaat heb , ben wat bang om te maken dat ik geen mails meer kan ontvangen of versturen . Alles staat terug zoals voorheen . Heeft nog nooit gegaan maar nu krijg ik de melding dat mijn mailbox volzet en dat heeft volgens.mij te maken dat de verwijdere mails postvak in niet komen in verwijdere items en ik ze dan daar definitief kan verwijderen . Hoop op begrip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hobbyist-pc
Het zal voor na de corona crisis zijn , is een man van 85 j dat ik wil helpen , van op afstand . Het is opgevallen dat hij melding kreeg dat zijn mailbox vol zit , hij heeft er nu een paar honderd verwijderd en krijgt die melding niet meer . Waar die verwijderde mails nu naar toe zijn is van op afstand een raadsel .
Toch bedankt voor de reactie .

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jester-NL
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Jester-NL

... pakt een botte bijl

Wordt er gebruik gemaakt van IMAP of POP3?
In het laatste geval is het waarschijnlijk het makkelijkste om in te loggen via de webmail en daar weg te gooien.

The sky above the port was the color of television, turned to a dead channel
me @ last.fm

Pagina: 1