Gaat iPhone XS in prijs stijgen?

Pagina: 1
Acties:
  • 202 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meijboeum
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 27-09 19:09
Sinds Apple bekend heeft gemaakt dat ze de iPhone SE 2020 uit gaan brengen is de iPhone XS uit het assortiment gehaald op de site van Apple. Dit betekent voor zo ver ik weet dat ze stoppen met de productie hiervan. Toen dit bij de iPhone X gebeurde steeg de prijs van een eerstehands iPhone X (logischerwijs). Ik wil eigenlijk over één tot anderhalve maand de iPhone XS kopen. Kan ik dan al een prijsstijging verwachten bij een site als belsimpel? Anders koop ik de iPhone XS nu alvast.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Waarom zou je wachten met kopen?

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

meijboeum schreef op donderdag 16 april 2020 @ 17:44:
Sinds Apple bekend heeft gemaakt dat ze de iPhone SE 2020 uit gaan brengen is de iPhone XS uit het assortiment gehaald op de site van Apple. Dit betekent voor zo ver ik weet dat ze stoppen met de productie hiervan. Toen dit bij de iPhone X gebeurde steeg de prijs van een eerstehands iPhone X (logischerwijs). Ik wil eigenlijk over één tot anderhalve maand de iPhone XS kopen. Kan ik dan al een prijsstijging verwachten bij een site als belsimpel? Anders koop ik de iPhone XS nu alvast.
Koffiedik kijken. ;w Hier kom je iig geen steek verder mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Niemand die dit weet, het is pure speculatie. Je zou ook kunnen beredeneren dat de prijs juist zou dalen omdat men van de oude voorraad af wil. Aangezien er verder weinig discussiewaarde aan dit topic hangt, gaat deze op slot.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Dit topic is gesloten.