Zijn die luitje bij TA maf ofsow?

Pagina: 1
Acties:
  • 117 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• stok
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Ik zie hier en hier dat ze er serieus over nadenken om een OGR crackrack te gaan bouwen. Die lui zijn een beetje aan het trippen als ik dat zo lees.

Verwijderd

ach jah!

wel een leuk idee... maar... om zoiets te doen moet je er wel echt van houden

je krijgt dan dus van die pctjes met alleen een mobo, diskdrive, NIC, 32mb geheugen en een proccessor van 1,5Ghz ofzo ??

ik zou er liever een vette game-pc van maken maargoed

• 0rbit
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-05 13:55
Op zondag 05 augustus 2001 18:12 schreef stokkie het volgende:
Ik zie hier en hier dat ze er serieus over nadenken om een OGR crackrack te gaan bouwen. Die lui zijn een beetje aan het trippen als ik dat zo lees.
Dat is al redelijk oud nieuws hoor :)

Ik ben geheel voldaan, dank u wel!

• stok
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Op zondag 05 augustus 2001 18:26 schreef Mr_Atheist het volgende:

[..]

Dat is al redelijk oud nieuws hoor :)
Kheb 3 weken onder een steen geleefd in Istrië, dus voor mij is dit nieuws :P

• Blistimo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

Op zondag 05 augustus 2001 18:35 schreef stokkie het volgende:

[..]

Kheb 3 weken onder een steen geleefd in Istrië, dus voor mij is dit nieuws :P
Nog bekende Joegoslaven de hand geschud :? ;)

Anyway: het laatste nieuws / gerucht is dat een aantal TA'ers helemaal gaat kappen met d.net-projecten... :?

D3 char(s)

• martin.h
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-03 23:09

martin.h

Met een HAMER past ALLES!

Op zondag 05 augustus 2001 18:38 schreef Blistimo het volgende:

[..]

Nog bekende Joegoslaven de hand geschud :? ;)

Anyway: het laatste nieuws / gerucht is dat een aantal TA'ers helemaal gaat kappen met d.net-projecten... :?
Dat is ook al redelijk oud nieuws......

The Souffle will raise or it will not. And there is no damn thing you can do about it!

• Sequence
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

leuk dat de één iets oud nieuws noemt en de ander het nieuws noemt :) hoezo zitten sommigen hier elke dag knetterveel :P

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 15:46
Inderdaad :) Al moet ik wel zeggen dat die crack-racken van TA toch echt al oud zijn, al waren ze eerst bedoeld voor RC5, maar dat maakt natuurlijk ook niet echt veel verschil ;)

[removed]

• 0rbit
Op zondag 05 augustus 2001 20:32 schreef redwing het volgende:
Inderdaad :) Al moet ik wel zeggen dat die crack-racken van TA toch echt al oud zijn, al waren ze eerst bedoeld voor RC5, maar dat maakt natuurlijk ook niet echt veel verschil ;)
Zo'n crackrack is wel leuk natuurlijk, maar het is als het klonen van 1000 koeien om ze te melken terwijl er in de weide van je buurman nog 1000 koeien honger staan te lijden met een melkproductie van 0.

Zo'n crackrack heeft niet echt meerwaarde qua productie; het is eerder energietechnisch een last voor de beheerder.

Verwijderd

Bovendien zouden ze minstens 150 nodes moeten bouwen van 1 Ghz om zelfs maar bij ons in de buurt te komen. Ik vind het dus een beetje overbodig :)

• 0rbit
Nou ja, alle kleine beetjes helpen, maar het is een beetje zonde om computers speciaal aan te schaffen voor een crackrack terwijl er nog zovelen niet meedoen aan distributed computing projecten.

Pagina: 1