Fortnite gebruiker blokkeren

Pagina: 1
Acties:
  • 2.099 views

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag voor mijn zoontje van 10 jaar. Hij heeft in al zijn goedheid zijn controller over laten nemen door een "vriendje" 8)7 . Dat vriendje heeft nu iets gekocht voor zichzelf met de V-bucks van mijn zoontje. Nu is mijn zoontje dus zijn V-bucks kwijt. Die vriend heeft mijn zoon geblokkeerd dus ik kan hem er ook niet op aanspreken nu. Kan ik deze vriend rapporteren bij Fortnite of iets dergelijks? :?

Relevante software en hardware die ik gebruik
PS4

Vriendelijke groet,

Beste antwoord (via Verwijderd op 16-04-2020 17:46)

• ppeterr
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 16:14
@Ambition88 Vriendjes online, is heel wat anders dan vriendjes IRL. Daarom tikt hij het ook tussen haakjes.

@Verwijderd Ik heb iets soortgelijks mee gemaakt, een jaar of 2 terug. Ik heb ze toen een mail gestuurd en de de situatie zoals die toen was uitgelegd. Het duurde een tijdje, maar een en ander is goed terug gedraaid door Epic. Dit was tevens een goed leermoment voor mijn zoon die toen ook 10 was.

Dus mailen.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ComputerHoed
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 12:24

ComputerHoed

Electronica <3

Ryzen 2700X, Gigabyte Aorus Gaming 7, G.Skills Ripjaws V 3200Mhz 16GB DDR4 RAM, PowerColor Red Devil 5700 XT, Samsung 970 250GB NVMe-SSD, 3x 5TB Toshiba HDD, 500GB Samsung Evo 850 SSD

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ambition88
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 14:19
Misschien heel gek maar als het een vriendje is van jouw zoon, waarom neem je niet contact op met de ouders ipv fortnite? :?

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• ppeterr
@Ambition88 Vriendjes online, is heel wat anders dan vriendjes IRL. Daarom tikt hij het ook tussen haakjes.

@Verwijderd Ik heb iets soortgelijks mee gemaakt, een jaar of 2 terug. Ik heb ze toen een mail gestuurd en de de situatie zoals die toen was uitgelegd. Het duurde een tijdje, maar een en ander is goed terug gedraaid door Epic. Dit was tevens een goed leermoment voor mijn zoon die toen ook 10 was.

Dus mailen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FirePuma142
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

FirePuma142

Sergius Bauer

ppeterr schreef op donderdag 16 april 2020 @ 17:22:
Het is wel heel lastig om je online vriendje je controller te geven.

Good taste is for people who can’t afford sapphires

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppeterr
FirePuma142 schreef op donderdag 16 april 2020 @ 17:26:
[...]

Het is wel heel lastig om je online vriendje je controller te geven.
Kan zo maar iets zijn als account sharing. Of inlog gegevens delen. En dan is het vrij makkelijk om dingen onderling te delen geloof ik. Ik heb het gekker mee gemaakt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FirePuma142
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

FirePuma142

Sergius Bauer

ppeterr schreef op donderdag 16 april 2020 @ 17:27:
[...]

Kan zo maar iets zijn als account sharing. Of inlog gegevens delen. En dan is het vrij makkelijk om dingen onderling te delen geloof ik. Ik heb het gekker mee gemaakt :)
Dat snap ik. Een controller is een fysiek apparaat, dat is online vrij lastig delen.

Good taste is for people who can’t afford sapphires

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppeterr
FirePuma142 schreef op donderdag 16 april 2020 @ 17:29:
[...]

Dat snap ik. Een controller is een fysiek apparaat, dat is online vrij lastig delen.
Mee eens, maar TS schrijft "over laten nemen". Laten we even wachten op wat duiding van @Verwijderd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• E-Vix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15:53

E-Vix

Nu met sneeuw!

Je kan in Fortnite V-Bucks terug vragen voor een aankoop (maximaal 3x). Ik weet alleen niet of dat ook geld voor een item dat als gift naar een andere gebruiker is gestuurd.
Mijn dochter had laatst per ongeluk een skin gekocht en op die manier kreeg ze toch haar V-Bucks weer terug.

Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppeterr
@Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6bL6PdKFi2FI-zjOQWdCBpyK4Jo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/skTxDCcIBTByDtO0m0hqPGBe.jpg?f=fotoalbum_large

https://www.windowscentral.com/how-request-refund-fortnite

Dus wellicht via de methode die @E-Vix noemt.

[ Voor 12% gewijzigd door ppeterr op 16-04-2020 17:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor jullie reacties, ik ga inderdaad maar mailen dan.

Het gaat inderdaad om een "vriendje" die hij online heeft leren tijdens het spelen van Fortnite en heeft hem nog nooit in het echt gezien, spelen wel al een jaar samen (vandaar ook de aanhalingstekens).
En in Fortnite kan je inderdaad je controler door iemand anders over laten nemen. Dan kan je met de settings van de ander spelen (en ook veranderen :( is ook al keer gebeurd).

Vriendelijke groet! Duntje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppeterr
Kijk ook even naar de refund optie zoals hierboven aangegeven.

10 jarige zoons zijn boefjes :) succes ermee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14:06

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Mooi dat het opgelost is. @Verwijderd dit is wel een vraag die heel makkelijk te Googlen is. Tweakers.net is geen helpdesk, we verwachten wel wat eigen inzet de volgende keer :).

Cunning linguist.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.