Wat zijn de voordelen aan minder CO2 uitstoot op de mens

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edin.Hm
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 16-04-2020
Mijn vraag

Ik ben een onderzoek aan het doen op het gebied van Duurzaamheid binnen een bedrijf,
nu heb ik een methode die ik wil gebruiken "De 3 P's" staat voor People,Planet,Profit

Nu kan ik Planet en Profit invullen maar ik kan niks vinden dat gaat over de voordelen van minder co2 uitstoot op de mens zelf

Beste antwoord (via Edin.Hm op 16-04-2020 15:49)

• arbraxas
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 20-09 18:20
Minder CO2 uitstoot heeft direct op de mens niet zoveel invloed. Het zijn inderdaad de dingen als opwarming van de aarde die je dan "indirect" gaan raken.
Maar fysiek zul je er weinig van merken.

Before we work on artificial intelligence, let`s do something about natural stupidity

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Wat dacht je van: Als de aarde zoveel opwarmt dat de mens door water- en voedselgebrek uitsterft daalt de profit naar 0 en is dat uiteindelijk voor de planeet een zegen.

(ik ben benieuwd naar wat je bij planet hebt bedacht, de aarde zal het over miljarden jaren gezien een zorg zijn hoeveel CO2 we produceren in 100-200 jaar)

[ Voor 31% gewijzigd door pagani op 16-04-2020 15:39 ]

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• arbraxas
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 20-09 18:20
Minder CO2 uitstoot heeft direct op de mens niet zoveel invloed. Het zijn inderdaad de dingen als opwarming van de aarde die je dan "indirect" gaan raken.
Maar fysiek zul je er weinig van merken.

Before we work on artificial intelligence, let`s do something about natural stupidity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twain4me
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 07:40

twain4me

Moderator Wonen & Mobiliteit
De 3e P is een beetje uit de gratie geraakt. daar gebruiken ze Prosperity voor.