Ik heb een oudere TV, een JVC LT-32P80BU, en die gebruik ik puur om via HDMI films op te kijken. De afstandsbediening was lang kwijt, en nu ik die teruggevonden heb lijkt deze niet meer te werken (batterij vervangen door zeker weten werkende batterij, maar er komt geen signaal uit). Afijn, ik dacht ik koop universele Hama afstandsbediening, echter krijg ik deze alleen werkend met de basisfuncties. Ik heb zowel handmatig als automatisch naar een passende code gezocht, echter is het resultaat hetzelfde.
Heeft iemand een tip hoe ik dan wel kan uitsluiten of de oude remote daadwerkelijk defect is (deed het prima voordat deze kwijt was, en is niets raars mee gebeurd), of hoe ik de juiste code voor deze TV kan vinden zodat de universele remote ook uitgebreidere functies kan uitvoeren?
Heeft iemand een tip hoe ik dan wel kan uitsluiten of de oude remote daadwerkelijk defect is (deed het prima voordat deze kwijt was, en is niets raars mee gebeurd), of hoe ik de juiste code voor deze TV kan vinden zodat de universele remote ook uitgebreidere functies kan uitvoeren?
When life throws you a curve, lean into it and have faith!