"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
met vakantie?Op zondag 05 augustus 2001 18:17 schreef Traag het volgende:
Die zijn we echt niet vergeten, alleen is IceStorm de juiste persoon om deze vraag te kunnen beantwoorden en hij is er nu niet
Niet dat ik weetOp zondag 05 augustus 2001 18:20 schreef 5chaap2k het volgende:
met vakantie?
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Ik heb het nu afgehandelt (nou ja ben er nog mee bezig
Dit was een 'vervelende' vandaar dat er niet wat eerder aan gedaan is.
[topic=198262]Op zondag 05 augustus 2001 18:55 schreef IceStorm het volgende:
Sorry, ik was dus een weekendje weg (OMFG, he actually DOES have a social life).
Ik heb het nu afgehandelt (nou ja ben er nog mee bezig) maar bedankt voor het melden.
Dit was een 'vervelende' vandaar dat er niet wat eerder aan gedaan is.
er staat nog steets een quote met de FTP op de 1e page!
ff goed kijke maar hij staat er echt!
ik gaat weer verder met het modden op me eige forum (crappy phpBB maarjah)
[edit]
kwootje
Door Bass64 - zondag 05 augustus 2001 10:51
--------------------------------------------------------------------------------
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Op zondag 05 augustus 2001 01:58 schreef LooneyD het volgende:
alles met bendy beams stenen de hele mik mak !!!
ftp.********.net/bfp/
Veel plezier en F*CK Funimation
hier voor heb ik een psw nodig
Jeremy Clarkson
Veel mensen denken dat als je iets naar /dev/null (in unix termen dus) verplaatst dat dat dan werkt en dat je dan iets delete.Op maandag 06 augustus 2001 07:57 schreef 5chaap2k het volgende:
LoL!
Uiteraard werkt dat niet, maar ja... Laat die windows gastjes lekker he?
[/sarcasme]
Jeremy Clarkson
Jawel maar het klinkt een beetje raar van een moderator Windows Operated SystemsOp maandag 06 augustus 2001 09:03 schreef Traag het volgende:
Doe ik eens iets met de kreten van jullie OS en dan is het nog niet goed
ik smeer hem naar de HK
Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
Klopt, maar ik ben niet te flauw om eens wat anders te proberenOp maandag 06 augustus 2001 10:32 schreef pier het volgende:
Jawel maar het klinkt een beetje raar van een moderator Windows Operated Systems
Jeremy Clarkson
Verwijderd
Ik zag laatst in NOS toch echt een screenie met Linux erop van TraagOp maandag 06 augustus 2001 10:37 schreef Traag het volgende:
[..]
Klopt, maar ik ben niet te flauw om eens wat anders te proberen
Traag wordt bekeerd

Die
Ik heb nu overigens Debian (tnkx Jotti
Jeremy Clarkson
haal die gekke vlag uit je icon danOp maandag 06 augustus 2001 11:48 schreef Traag het volgende:
Ik heb nu overigens Debian (tnkx Jotti)
Verwijderd
[offtopic]Op maandag 06 augustus 2001 11:48 schreef Traag het volgende:
Die![]()
Ik heb nu overigens Debian (tnkx Jotti)
Nee niet, die, maar deze ziet er heel wat beter uit
Was gewoon een putty-sessie (SSH/telnet) als ik me niet vergis.
Ennuh Jotti heeft smaak wat distro betreft
Je zal toch toe moeten geven, dat apt-get roeleert boven windows-update
Op maandag 06 augustus 2001 20:24 schreef nelske het volgende:
Je zal toch toe moeten geven, dat apt-get roeleert boven windows-update![]()
Jeremy Clarkson
Verwijderd
ROFLOLOp maandag 06 augustus 2001 23:01
schreef Traag het volgende:
[..]
![]()
inderdaad
Misschien tijd om in je webicon wat ruimte te maken voor Tux