Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Goedendag

Gisteren heb ik een pc overgenomen van mijn tante, en die heb ik op de fiets vervoerd voor een kwartiertje. Toen ik aankwam thuis heb ik dr pc neergezet en vervolgens per ongeluk omgestoten. Nu sluit ik hem net aan, en krijg ik bij het opstarten 'A disk read error accurred. Press Ctrl + Alt + Del' te zien. Ik heb al op het forum rond gekeken maar wil vragen om eem bevestiging. Is de harde schijf kapot? Of kan ik er een nieuwe windows opgooien met een USB stick?

Bvd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n9iels
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Deed deze PC Het volledig voor vervoer en omstoten? Het zijn wel dingen die een HDD die al in slechte conditie was kapt kan laten gaan. Staat de schijf nog wel in je BIOS vermeld? En heb je al gecontroleerd of de SATA en voedingskabel van de schijf nog goed ingeplugd zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tens
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19:02
lekker stuiteren achterop de fiets......

Je kunt de kast nog even opentrekken en alle kabeltjes aandrukken. een ssd ipv een hdd is sowieso een goed plan

if you are neutral in a situation of injustice you have chosen the side of the oppressor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Tens schreef op donderdag 16 april 2020 @ 14:31:
lekker stuiteren achterop de fiets......

Je kunt de kast nog even opentrekken en alle kabeltjes aandrukken. een ssd ipv een hdd is sowieso een goed plan
Inderdaad.. na nader inzien niet het aller slimst. Ben nu niet in de buurt van de pc maar zal dat zeker nog even doen. Weet ook niet wat erin zit, wel zelf gebouwd is mij verteld.