Kaas is baas
Iedere post op het forum heeft toch al een rapporteer button ?
Maar dit staat in GR, dus gaat het nu over trolls op de frontpage of op het forum?
Saved by the buoyancy of citrus
Maar niet onder de reacties van berichten @rg-mohwa @Euler212
Kaas is baas
Verwijderd
Daar kun je dan weer scores aan geven "-1" is voor ongewenst.Caseum schreef op donderdag 16 april 2020 @ 12:38:
Maar niet onder de reacties van berichten @rg-mohwa @Euler212
@Euler212 Daar ben ik me van bewust maar dacht dat er miss ook een rapporteer functie daar kon komen
Kaas is baas
Het ging me over het algemeen.Cyphax schreef op donderdag 16 april 2020 @ 12:37:
Maar dit staat in GR, dus gaat het nu over trolls op de frontpage of op het forum?
Ik weet dat de -1 bestaat maar dat is meer voor een reactie en niet voor een persoon
Kaas is baas
Je mag altijd een topic aanmaken in Schop een Modje of een van mijn PowerMods een bericht sturen. 
Verder zou ik graag "Topicreport" voor de Frontpage willen hebben, maar kost helaas veel tijd die niet zomaar beschikbaar is...
Verder zou ik graag "Topicreport" voor de Frontpage willen hebben, maar kost helaas veel tijd die niet zomaar beschikbaar is...
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
Bedankt voor het antwoord.Dirk schreef op donderdag 16 april 2020 @ 13:59:
Je mag altijd een topic aanmaken in Schop een Modje of een van mijn PowerMods een bericht sturen.
Dat zou inderdaad een goede feature zijn!
Kaas is baas
Pagina: 1