Geen reactie na betalen op V&A.

Pagina: 1
Acties:
  • 1.048 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L1NO_
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 21:32
Ik heb een verzoek geplaatst in het V&A om een CAM LINK 4K of vergelijkbaar UVC apparaat voor een bijzonder moment.

In de enthousiasme heb ik mij niet verdiept in verdere maatregelen zoals je die normaliter neemt en heb doormiddel van een tikkie een bedrag van €100 overgemaakt.

Helaas hoor ik niks meer, het is al snel na het eerste gesprek maar het gesprek zet nu een enorme aantal vraagtekens bij zijn/haar handelen. Ook zijn mede benaderde gelijk gestemd over het onderbuikgevoel. Ik heb hem/haar laten meelullen met mijn verzoek, stom!

Het gaat om de gebruiker [Verwijderde gebruiker]

Er word aangifte gedaan, heb jij (tweakers?) eventueel informatie zou dat fijn zijn.
Hierbij gewaarschuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shamalamadindon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 30-03-2024
De account heeft een V&A beoordeling, misschien kan die persoon nog wat meer info verstrekken?

Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L1NO_
Die ervaring luidt : " Had hem toen gevraagd of hij mij een bericht kon sturen via whatsapp. Om de kaart in werking te laten zien. Nooit wat terug gehoord ".

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

Een VA beoordeling van een andere ZOEKER van onderdelen. Hij heeft toevallig alles wat mensen zoeken. Reken maar dat je geld weg is :) Plus het account is net nieuw gemaakt.

1+1= minus 100 euro

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2020 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L1NO_
Zoals ik al schreef, in de enthousiasme zijn alle failsafes uit het raam gegooid. Het doel en de website tweakers gaf een verkeerd gevoel van veiligheid.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:21

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Vanwege onregelmatigheden is het betreffende account ondertussen door ons gesloten.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.