Hallo allen,
Hier een mogelijk interessant idee (en wens) dat ik niet kan loslaten.
Ik zit momenteel met een hele lelijke ATX Tower "Aerocool XPredator X1 Evil Black Edition", tevens de grootste miskoop in mijn leven. Hier wil ik van af.
Een nieuwe ATX Tower? NEE.
Mini-ITX? JA.
Waarom? Een grote kast vind ik onnodig. Heel veel ruimte die niet benut wordt en verschil maakt het niet. Ik draai nooit 100% met mijn PC dus koeling zie ik niet als een issue. De Mini-ITX cases zijn gewoon heel compact en super strak in stijl. Mini-ITX is een must-have voor mij.
Dus we gaan alles uitbouwen en meenemen naar de Mini-ITX build, zover dat mogelijk is.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Hieronder:
In onderstaande case gaan we alles inbouwen
Ik mis op dit moment het volgende om alles compleet te maken:
- Moederbord
- LED Fans (120mm) (2 stuks)
Wat verwacht je van ons?
---
Moederboard Advies.
Een Moederbord met LGA1151, chipset Z270 en dan ook nog Mini-ITX is nagenoeg onvindbaar lijkt het. En anders al bij een niet al te geweldige webshop...
Ik was nogal gecharmeerd van de "Asus ROG STRIX Z270i GAMING Mini ITX LGA1151 Motherboard".
Welk Moederboard adviseren jullie in deze situatie?
---
Fan Advies.
2 Fans. LED funcionaliteit. 120mm. Zo stil mogelijk. Niet te duur als het kan. Hoogte ook niet te extreem als dat uberhaupt al bespreekbaar is.
Wat denken jullie?
---
Algemene indruk? Goed idee? Totaal gestoord? Nog nooit gezien? Ik hoor het graag.
Hier een mogelijk interessant idee (en wens) dat ik niet kan loslaten.
Ik zit momenteel met een hele lelijke ATX Tower "Aerocool XPredator X1 Evil Black Edition", tevens de grootste miskoop in mijn leven. Hier wil ik van af.
Een nieuwe ATX Tower? NEE.
Mini-ITX? JA.
Waarom? Een grote kast vind ik onnodig. Heel veel ruimte die niet benut wordt en verschil maakt het niet. Ik draai nooit 100% met mijn PC dus koeling zie ik niet als een issue. De Mini-ITX cases zijn gewoon heel compact en super strak in stijl. Mini-ITX is een must-have voor mij.
Dus we gaan alles uitbouwen en meenemen naar de Mini-ITX build, zover dat mogelijk is.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Hieronder:
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | Intel Core i7-7700K Boxed | € 449,99 | € 449,99 |
| 1 | Videokaarten | MSI GeForce GTX 1060 6GT OCV1 | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Processorkoeling | Cryorig H7 | € 44,77 | € 44,77 |
| 1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3000C15 | € 86,90 | € 86,90 |
| 1 | Voedingen | Corsair Builder CX500 V2 | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Solid state drives | Samsung 850 EVO 250GB | € 66,55 | € 66,55 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 648,21 | ||
In onderstaande case gaan we alles inbouwen
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Behuizingen | Sharkoon QB One | € 42,04 | € 42,04 |
Ik mis op dit moment het volgende om alles compleet te maken:
- Moederbord
- LED Fans (120mm) (2 stuks)
Wat verwacht je van ons?
---
Moederboard Advies.
Een Moederbord met LGA1151, chipset Z270 en dan ook nog Mini-ITX is nagenoeg onvindbaar lijkt het. En anders al bij een niet al te geweldige webshop...
Ik was nogal gecharmeerd van de "Asus ROG STRIX Z270i GAMING Mini ITX LGA1151 Motherboard".
Welk Moederboard adviseren jullie in deze situatie?
---
Fan Advies.
2 Fans. LED funcionaliteit. 120mm. Zo stil mogelijk. Niet te duur als het kan. Hoogte ook niet te extreem als dat uberhaupt al bespreekbaar is.
Wat denken jullie?
---
Algemene indruk? Goed idee? Totaal gestoord? Nog nooit gezien? Ik hoor het graag.