Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schadefurdich
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 28-04 14:00
Beste,

Mijn vraag:
Ik wil graag hardlopen zonder mobiele telefoon in de zak en straks in de zomer heb ik helemaal geen zakken meer. Dus vandaar:
Kun je met de Apple watch 3 zonder telefoon hardlopen en muziek luisteren?
Ik heb spotify primium en draadloze oordopjes van Apple.
Kan ik dan muziek op de watch zetten en offline luisteren?

En eventueel raden jullie liever de watch 5 aan ?
Hoor graag.

Dank u vriendelijk, :) :)

Alle reacties

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tomic
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-09 15:37

tomic

Smexylittlebabe!

Allereerst: Welkom op Tweakers.
Ten tweede; heb je google al gebruikt?

[ Voor 0% gewijzigd door tomic op 15-04-2020 21:08 . Reden: typo ]

Toch maar een weblog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schadefurdich
tomic schreef op woensdag 15 april 2020 @ 21:05:
Allereerst: Welkom op Tweakers.
Ten tweede; heb je google al gebruikt?
Ja, maar hier staan verschillende berichten. Ook op desite van Bol.com staan verschillende reviews. Wel en niet mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicj56
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 27-09 20:16
Wel mogelijk zolang je de muziek op de interne opslag zet van de Watch. Gaat dus bijvoorbeeld niet icm Spotify. Met Apple Music of muziek die al op je telefoon staat is dit wel mogelijk.

Het grote verschil bij de opslag van de twee is;
Series 3 is 8GB (wat een sport model).
Series 5 is 27GB(op de mijne welke een 44MM sport is).

Daarnaast heb ikzelf een series 5 welke ik super goed vind, dus ik raad hem wel aan. Aangezien het ook gokken is hoe lang de series 3 nog word ondersteund door Apple.

MBPr 13" 2017 128GB  iPhone 16 Pro 128GB Apple Watch Ultra (1)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppleFan2007
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 08:02
Ik raad de 5 aan om dat je hier toch een iets grotere batterij hebt (als je always on display uitschakelt) dit komt goed uit voor tijdens het sporten met muziek want de batterij kan dan toch snel leeg gaan.
De 3 zijn batterij is minder en wordt waarschijnlijk volgend jaar in september al niet meer ondersteund.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ex87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 26-09 11:20
De GPS upgrade van 3 naar 4 was vrij serieus ook qua nauwkeurigheid. Ik zou daarom zeker voor een 4 of hoger gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schadefurdich
Nicj56 schreef op woensdag 15 april 2020 @ 21:42:
Wel mogelijk zolang je de muziek op de interne opslag zet van de Watch. Gaat dus bijvoorbeeld niet icm Spotify. Met Apple Music of muziek die al op je telefoon staat is dit wel mogelijk.

Het grote verschil bij de opslag van de twee is;
Series 3 is 8GB (wat een sport model).
Series 5 is 27GB(op de mijne welke een 44MM sport is).

Daarnaast heb ikzelf een series 5 welke ik super goed vind, dus ik raad hem wel aan. Aangezien het ook gokken is hoe lang de series 3 nog word ondersteund door Apple.
Beste,

Bedankt voor je bericht.
Ik heb nog een Samsung gear Watch liggen. Dat heeft er namelijk mee te maken of het mij overhaalt om een Apple Watch te kopen.
Op de Samsung Watch heb ik geprobeerd via Spotify app muziek te downloaden. Dit is gelukt. Deze kan wel offline muziek luisteren. Deze gebruik ik met hardlopen en de Strava app op de Watch.
Alleen de combinatie Samsung en Apple oordopjes is niet handig. Daarom hoopte ik als de Apple Watch nu hetzelfde zou kunnen. Dan heb ik de ideale combinatie. Telefoon Apple horloge en oordoppen.

Mvg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Koop gewoon een armband voor je telefoon? Waarom zou je die thuis willen laten? Handig als je middenin de polder door je enkel gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schadefurdich
bram1984 schreef op donderdag 16 april 2020 @ 07:00:
Koop gewoon een armband voor je telefoon? Waarom zou je die thuis willen laten? Handig als je middenin de polder door je enkel gaat.
Dat heb ik al eens geprobeerd dat is het al helemaal niet zo’n horloge loopt lekker ligt en is meer dan genoeg onderweg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
schadefurdich schreef op donderdag 16 april 2020 @ 12:33:
[...]

Dat heb ik al eens geprobeerd dat is het al helemaal niet zo’n horloge loopt lekker ligt en is meer dan genoeg onderweg.
Ik snap weinig van je zin, maar oké.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiedX
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 27-09 11:43
Neem een 5. Ik heb de 4, en wordt gek van het bijna dagelijks bijladen....

DiedX supports the Roland™, Sound Blaster™ and Ad Lib™ sound cards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
DiedX schreef op donderdag 16 april 2020 @ 13:23:
Neem een 5. Ik heb de 4, en wordt gek van het bijna dagelijks bijladen....
Ik heb een 5 en ik heb het idee dat de 4 het langer volhield hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicj56
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 27-09 20:16
bram1984 schreef op donderdag 16 april 2020 @ 14:25:
[...]

Ik heb een 5 en ik heb het idee dat de 4 het langer volhield hoor.
Klopt, moet mijn 5 ook elke dag opladen dat wel met always-on ingeschakeld.
schadefurdich schreef op donderdag 16 april 2020 @ 06:14:
[...]

Beste,

Bedankt voor je bericht.
Ik heb nog een Samsung gear Watch liggen. Dat heeft er namelijk mee te maken of het mij overhaalt om een Apple Watch te kopen.
Op de Samsung Watch heb ik geprobeerd via Spotify app muziek te downloaden. Dit is gelukt. Deze kan wel offline muziek luisteren. Deze gebruik ik met hardlopen en de Strava app op de Watch.
Alleen de combinatie Samsung en Apple oordopjes is niet handig. Daarom hoopte ik als de Apple Watch nu hetzelfde zou kunnen. Dan heb ik de ideale combinatie. Telefoon Apple horloge en oordoppen.

Mvg.
Dat kan helaas dus niet omdat de spotify app op de watch niet meer is dan muziek bediening via de telefoon.
Dan dien je het al te converteren via een tooltje waarvan ik niet weet of dit volg gepropt is met adware en diverse.

Dus kortom dat gaat dus ''nog'' niet.

[ Voor 64% gewijzigd door Nicj56 op 17-04-2020 08:09 ]

MBPr 13" 2017 128GB  iPhone 16 Pro 128GB Apple Watch Ultra (1)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smobbo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 27-09 13:36
Als het puur voor het hardlopen is zou je dan niet andere oordoppen kunnen kopen?

Als je het horloge ook normaal zou willen dragen dan zou ik altijd voor de 5 gaan. Het always on display is erg fijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
schadefurdich schreef op donderdag 16 april 2020 @ 12:33:
Dat heb ik al eens geprobeerd dat is het al helemaal niet zo’n horloge loopt lekker ligt en is meer dan genoeg voor onderweg.
bram1984 schreef op donderdag 16 april 2020 @ 12:53:
Ik snap weinig van je zin, maar oké.
Wat TS daar bedoelt te zeggen is dit:

"Dat heb ik al eens geprobeerd, dat is het al helemaal niet. Zo’n horloge loopt lekker, is licht en is meer dan genoeg onderweg."
schadefurdich schreef op woensdag 15 april 2020 @ 21:14:
Ja, maar hier staan verschillende berichten. Ook op desite van Bol.com staan verschillende reviews.
Voor de specificaties van de Apple Watch kijk je niet bij een dozenschuiver als Bol.com maar kijk je even bij Apple zelf op de website. Ik heb er net even voor je gekeken en de Apple Watch 5 kan in ieder geval wat jij wilt behalve.... offline muziek beluisteren via Spotify. https://www.apple.com/apple-watch-series-5/

Dat ligt overigens niet aan Apple maar aan Spotify. Overal vind je daar kritiek op, via diverse sites. Er zijn omwegen door met software de nummers van Spotify om te zetten zodat je ze via Apple Music op je Watch kunt zetten om ze zo alsnog te kunnen beluisteren.

Mocht je een 2e simkaart aan je telefoonabonnement toe kunnen voegen dan kun je er voor kiezen om met Spotify te streamen, de Apple watch heeft die connectiviteit aan boord.
Functies per regio, je bedenkt het toch niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-09 07:14
sypie schreef op vrijdag 17 april 2020 @ 09:32:
[...]

Mocht je een 2e simkaart aan je telefoonabonnement toe kunnen voegen dan kun je er voor kiezen om met Spotify te streamen, de Apple watch heeft die connectiviteit aan boord.
Een Apple Watch voor Nederland heeft geen eSIM optie. Je moet wel even op de Nederlandse spec pagina kijken ;)

https://www.apple.com/nl/apple-watch-series-5/

I'm not deaf, I'm just ignoring you.

Pagina: 1