Mijn vraag, wie kan mij helpen? (KAKU)
Ik heb een ACM-250-LD inbouw led dimmer gekocht.
Samen met een ICS-2000
Account gemaakt, app herkend en vindt ook de ICS 2000
Ik heb een 4 tal led wandlampen van ieders 4 wat dimbaar.
De ACM-250-LD aangesloten aan de lampen. (zonder bestaande schakelaar of dimmer, die zat/zit er geen)
Lampen reageren wel op pot metertje, zwaker sterker als ik er met een schroevendraaier aan draai.
In de app ruimte aangemaakt bijvoorbeeld. Woonkamer, dan apparaat toevoegen, daar kies is voor inbouw dimmer voor led.
Vervolgens zie ik wel in de app aan en uit, en regelaar, maar daar reageren de lampen helemaal niet op.
Wat doe ik fout?
Inmiddels dimmer verwisseld voor andere dimmer, deze blijkt wel te werken en gaat aan en uit via de app. Echter de dimfunctie werkt nog niet, kan van links naar rechts schuiven maar de lampen reageren daar niet op.
Wat mis ik hier? hoe kan ik dat instellen? kom hier niet uit.
BvD voor uw reactie,
mvg, Marc
...
Ik heb een ACM-250-LD inbouw led dimmer gekocht.
Samen met een ICS-2000
Account gemaakt, app herkend en vindt ook de ICS 2000
Ik heb een 4 tal led wandlampen van ieders 4 wat dimbaar.
De ACM-250-LD aangesloten aan de lampen. (zonder bestaande schakelaar of dimmer, die zat/zit er geen)
Lampen reageren wel op pot metertje, zwaker sterker als ik er met een schroevendraaier aan draai.
In de app ruimte aangemaakt bijvoorbeeld. Woonkamer, dan apparaat toevoegen, daar kies is voor inbouw dimmer voor led.
Vervolgens zie ik wel in de app aan en uit, en regelaar, maar daar reageren de lampen helemaal niet op.
Wat doe ik fout?
Inmiddels dimmer verwisseld voor andere dimmer, deze blijkt wel te werken en gaat aan en uit via de app. Echter de dimfunctie werkt nog niet, kan van links naar rechts schuiven maar de lampen reageren daar niet op.
Wat mis ik hier? hoe kan ik dat instellen? kom hier niet uit.
BvD voor uw reactie,
mvg, Marc
...
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 15-04-2020 21:49 . Reden: aanvulling info ]