Ik wil graag een game pc gaan bouwen om op 1440P te kunnen gamen op hoge settings. Ik weet dat de huidige GPU's en CPU's alweer een tijdje mee gaan en dat het eigenlijk beter is om op de nieuwere te wachten, maar door de situatie waarin we ons bevinden heb ik geen zin om langer te wachten.
b]Wat wil je doen met je nieuwe systeem?[/b]
Voornamelijk gamen, de zwaartste games.
Draai ook zo nu en dan programma's als Virtualbox voor school.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de €2000, mag iets meer, mag iets minder
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Geen
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Voornamelijke een sterke videokaart, denk zelf aan een RTX 2080 super, verder neem ik alvast 32GB Ram. Verder word ik ook wel vrolijk van RGB.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Bij de videokaart prefereer ik Nvidia toch wel boven AMD. Bij CPU begin ik toch te twijfelen door de Ryzen 9 3900x.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Voornamelijk dat het systeem koel blijft en niet te veel geluid produceerd.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik heb eigenlijk helemaal geen verstand van motherboards, fans, voeding. Dus ik hoop dat jullie mij kunnen helpen met een mooie build waar ik op 1440P mee kan gamen op hoge settings.
ik krijg het trouwens niet voor elkaar om een build hierin toe te voegen, dus als iemand me daar ook even mee zou kunnen helpen.
b]Wat wil je doen met je nieuwe systeem?[/b]
Voornamelijk gamen, de zwaartste games.
Draai ook zo nu en dan programma's als Virtualbox voor school.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de €2000, mag iets meer, mag iets minder
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Geen
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Voornamelijke een sterke videokaart, denk zelf aan een RTX 2080 super, verder neem ik alvast 32GB Ram. Verder word ik ook wel vrolijk van RGB.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Bij de videokaart prefereer ik Nvidia toch wel boven AMD. Bij CPU begin ik toch te twijfelen door de Ryzen 9 3900x.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Voornamelijk dat het systeem koel blijft en niet te veel geluid produceerd.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik heb eigenlijk helemaal geen verstand van motherboards, fans, voeding. Dus ik hoop dat jullie mij kunnen helpen met een mooie build waar ik op 1440P mee kan gamen op hoge settings.
ik krijg het trouwens niet voor elkaar om een build hierin toe te voegen, dus als iemand me daar ook even mee zou kunnen helpen.