Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waterbeesje
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 20:50

Waterbeesje

=beesje je zonder "t"

Topicstarter
Ik wil de pricewatch: Dymo LetraTag LT-100T QWERTY aanschaffen om mijn ouwe meuk te labelen, want stickertjes zijn na een jaar niet meer leesbaar dankzij mijn hanenpoten handschrift. En die twee tientjes valt wel te overzien en een paar euro voor een rolletje tape gaat het ook niet op mis :)

Het enige dat mij nog tegenhoudt is de houdbaarheid van deze stickers.

Deze worden namelijk thermisch geprint en ik ben bang dat deze na verloop van tijd vervagen tot op het onleesbare. Ik heb de bekende winkelbonnetjes namelijk voor ogen, deze vergrijzen waar je bij staat... maar kan me indenken dat de kwaliteit hiervan stukken beter is.

Kan iemand dit bevestigen of ontkrachten? Zijn er ervaringen met originele rolletjes en de 'goedkopere' van 123 inkt?

DEVICE=EMM386.EXE /NOEMS

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

In mijn ervaring gaan de plastic rolletjes langer mee dan de papieren. Zeker de papieren vervagen wat sneller als ze blootgesteld worden aan zonlicht.
Plastic gaat een stuk langer mee. Mijn ervaring is dat ze wel vies worden op den duur als je ze veel vast hebt (op 't werk gebruiken we die dingen om de naambordjes op het aanwezigheidsbord te printen, die worden na verloop van tijd wel bruin bij sommige mensen). Maar dat is wel bij echt intensief gebruik.

Ze doen het (papier en plastic) wel stukken beter dan de standaard kassabonnetjes in elk geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waterbeesje
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 20:50

Waterbeesje

=beesje je zonder "t"

Topicstarter
Goede tip om dan voor plastic te gaan dan :) Zowel wit als transparant heb ik dan op mijn verlanglijstje staan. Zo intensief gebruik ik deze niet dus dat moet dan helemaal goed komen zonder de bruine vlekken.

DEVICE=EMM386.EXE /NOEMS