Autoradio: autoradio geeft af en toe geen geluid

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desphex559
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-02 08:46
Mijn vraag

Hoi,

Ik heb een autoradio (pioneer MVH-S110UB) in een auto gezet Alles werkte. maar nu geeft de radio af en toe geen geluid. (ene keer wel en andere keer niet). Het probleem doet zich voor als we de auto starten. Het is niet zo, dat tijdens het rijden de radio uitvalt enzo. Als de radio eenmaal doet blijft hij het doen. Maar bijvoorbeeld een dag later weer de auto pakken geeft de radio geen geluid. Het schermpje werkt wel gewoon en de instellingen blijven erin staan. Ik snap er helemaal niets van. Iemand suggesties voordat ik de boel loshaal

mvg Barry
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb

Instellingen radio nagekeken. Kabels zitten volgens mij goed.
...

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 06:33

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Wat voor auto en wat voor kabels zijn er gebruikt?

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desphex559
Chevrolet matiz. En gewoon de standaard stekkers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Ik zou eens beginnen met de accuspanning door te meten tijdens 't starten van je auto. Het lijkt er op dat de radio op dat moment gewoon té weinig stroom kán pakken en dus de eindtrap uitschakelt.

Kort door de bocht: Je (start)accu is aan't overlijden ;)

edit:
én uiteraard gefeliciteerd met je verjaardag, @desphex559

[ Voor 13% gewijzigd door Will_M op 15-04-2020 17:36 ]

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desphex559
Ik zal dat dit door weekend effe doormeten en evt accu vervangen. Kan nooit kwaad toch. Zat er toch al ruim 5 jaar in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbhc
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 20:06
Als de auto start is er niks mis met de accu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:52

AzzKickah

06-CENSORED

Is accu.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SA007
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06-05 00:04

SA007

Moderator Tweaking
Move naar Audio & Hifi, lijkt me een iets betere plek dat Verkeer & Vervoer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 06:33

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Gewoon via de ISO-kabels aangesloten die er ook al in zaten. Heb je de oude radio nog? Dat is neem ik aan de fabrieksradio? Kun je die anders terugplaatsen en kijken of dan nog dezelfde probleem hebt of niet?

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desphex559
Dan is het probleem er ook. Denk dat het iets met de bekabeling van de speakers. Die ga ik ook doormeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brian weulen
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 06-07-2020
Ik deel even mijn frustratie,

Onlangs heb ik een nieuwe autoradio gekocht een JVC KD-X561DBT perfect ding DAB+ alles erop en eraan,

kost wat heb je ook wat..
Zou je denken!

Vannochtend pakte ik de auto om even een rondje te maken, ik zet de autoradio aan.. Alles gaat precies zoals altijd hij licht op, start bluetooth op.. En toen.. NIKS! Dus, ajah hoor ik mezelf nog denken.. Het zal wel aan de bluetooth liggen maar helaas, zowel dab als fm als bluetooth bij geen enkel station komt er geluid uit mijn boxen.. Terwijl ik gisteravond de auto werkend heb weggezet.. Iemand enig idee wat er aan de hand kan zijn waardoor ik geen geluid meer uit mijn speakers krijg..? 😣

Hopelijk kan iemand mij helpen met dezr eindeloze zoektocht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desphex559
Ik ben weer even terug. Toch de boel maar weer los gehaald, niets byzonders te zien. Kabeltjes zitten allemaal goed. Display van de radio gewoon normaal, nog steeds geen geluid. Zou het aan de zekering kunnen liggen. Volgems de handleiding van de auto zit er een 10A zekering voor de radio. Zou die stuk kunnen zijn, maar waar zit de zekeringenkast van chevrolet matiz van 2006. Kan hem niet vinden de handleiding is ook vaag daarin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desphex559
Zou het toch de accu kunnen zijn die tekort stroom geeft. Het lijkt me stug dat de zakering stuk is als de radio wel gewoon aangaat

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• desphex559
aan de accu ligt het niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterJD
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:27

MisterJD

PC - Gamertag MisterJD NL

Lijkt erop dat er toch ergens sluiting gemaakt wordt met name waar de speakers zitten. Heb je het ook eens bekeken hoe de bedrading zit in de deuren, dat de stekkers niet tegen de terminals van speakers zit te drukken etc..

AMD 9800X3D | Noctua NH-D15S chromax | Asus B650m + wifi | Gigabyte RX6800 Gaming OC | G.Skill Flare X 6000 - 32GB | Samsung 990 pro 2TB | Samsung 960 500GB | Samsung G7 27 | MSI MPG A850G | Fractal Design Pop mini air

Pagina: 1