Verdacht lage prijs van een monitor

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sj0nsj44k
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20-09 00:35
Mijn vraag
Goeiemiddag tweakers. Ik zag in de prijsdaler categorie vanochtend deze monitor kort voorbijkomen: pricewatch: Medion Erazer X58222 Aluminium, Zwart

Een uur later ofzo was hij verdwenen uit de lijst maar toen ik hem ging opzoeken zag ik de lage prijs nog steeds staan. Waarbij eerst alleen centralpoint deze lage prijs had (waar ik liever niet bestel) zag ik dat deze nu ook bij Azerty en Sicomputers staan.

Bij het klikken op de links zag ik echter dat de link bij Sicomputers naar een incomplete productpagina linked en de azerty versie gaat om een 27 inch scherm.

Hierdoor twijfel ik of ik deze impulsaankoop moet maken gezien ik niet weet wat ik ervoor krijg. De prijs (160-170 euro) is laag voor dit beeldscherm aangezien vergelijkbare beeldschermen rond de 220 euro beginnen.

Zal ik deze aan mij voorbij laten gaan of het risico nemen?
P.S.
Ik weet niet of hij hier goed staat of dat hij naar het shopping forum toe moet.

Beste antwoord (via sj0nsj44k op 15-04-2020 12:28)

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-09 17:23

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Aangezien hier het een en ander lijkt mis te gaan met prijskoppelingen (zoals dus dat Azerty voorbeeld wat linkt naar een andere monitor) staat hij hier in Pricewatch prima op zijn plek.

@Glaanie @Mooijekind kunnen jullie hier even naar kijken?

Je vraag of je hier een gokje op moet wagen is eventueel wel wat meer voor het shopping forum, maar gezien het dus duidelijk naar andere producten linkt zou ik er niet vanuit gaan dat je die 31.5" versie geleverd gaat krijgen voor die 160 euro.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Barrycade
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21:04

Barrycade

Through the...

100 euro lager dan bij de fabrikant zelf en je vindt m zelf al te goedkoop. En bij de winkels die je bekeken hebt komen er afwijkende product specs. Wat wil je dan precies van ons weten?

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• Orion84

Orion84

Fotogenie(k)?

Aangezien hier het een en ander lijkt mis te gaan met prijskoppelingen (zoals dus dat Azerty voorbeeld wat linkt naar een andere monitor) staat hij hier in Pricewatch prima op zijn plek.

@Glaanie @Mooijekind kunnen jullie hier even naar kijken?

Je vraag of je hier een gokje op moet wagen is eventueel wel wat meer voor het shopping forum, maar gezien het dus duidelijk naar andere producten linkt zou ik er niet vanuit gaan dat je die 31.5" versie geleverd gaat krijgen voor die 160 euro.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sj0nsj44k
Ik laat het dan maar even voor wat het is hoewel de 27 inch versie bij Azerty nog steeds wel aantrekkelijk lijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84

Orion84

Fotogenie(k)?

sj0nsj44k schreef op woensdag 15 april 2020 @ 12:28:
Ik laat het dan maar even voor wat het is hoewel de 27 inch versie bij Azerty nog steeds wel aantrekkelijk lijkt.
Bij Azerty staat ie overigens op "Niet leverbaar" en kan je hem zo te zien niet eens bestellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

@sj0nsj44k Het scherm is 31.5" en niet 27, dat is dus een fout bij Azerty.

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FirePuma142
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

FirePuma142

Sergius Bauer

Hackus schreef op woensdag 15 april 2020 @ 12:42:
@sj0nsj44k Het scherm is 31.5" en niet 27, dat is dus een fout bij Azerty.
Zoals ook in de TS al staat vermeld inderdaad.

Good taste is for people who can’t afford sapphires

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

sj0nsj44k schreef op woensdag 15 april 2020 @ 12:28:
FirePuma142 schreef op woensdag 15 april 2020 @ 12:43:
[...]

Zoals ook in de TS al staat vermeld inderdaad.
:P

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sj0nsj44k
Orion84 schreef op woensdag 15 april 2020 @ 12:34:
[...]

Bij Azerty staat ie overigens op "Niet leverbaar" en kan je hem zo te zien niet eens bestellen :)
Ik kan het fout hebben maar ik dacht dat hij vanochtend nog op voorradig bij de leverancier stond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FirePuma142
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

FirePuma142

Sergius Bauer

Wat je bedoelt te zeggen is dat er geen 27" variant bestaat.

Good taste is for people who can’t afford sapphires

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Er bestaat geen Erazer in 27" formaat !
Dus geen 27" versie van de 31.5" :P

[ Voor 32% gewijzigd door Hackus op 15-04-2020 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sj0nsj44k
Had ik hem toch moeten bestellen! Dan zou het een mooie verassing worden wat ik zou krijgen. Het zou dan een 27 inch full hd of een 31,5 inch qhd kunnen zijn of iets ertussenin.
Nog een update: de prijs is gedaald tot 145 euro bij computer connections, voor de versie met de juiste specificaties nog wel!
edit: foto toegevoegd!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Et7GZ_aofSLd6k5hPJChv86jJBM=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/pM7qVyAOe5ZWPPmJvhofuMqQ.png?f=user_large

edit 2:
De link gaf net nog de juiste monitor weer, nu verwijst hij door naar de LG display

[ Voor 33% gewijzigd door sj0nsj44k op 15-04-2020 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooijekind
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 19:46

Mooijekind

Manager Product Content
De EAN en de SKU bij het product kloppen dus daar gaat iig niets fout.
Als ik bij Medion kijk moet het idd een 31,5" monitor zijn.

Maar ik kan niet zien of er bij de shops met een juiste productpagina misschien toch een verkeerd product wordt uitgeleverd. Zij hebben ook weer koppelingen met hun leveranciers en misschien gaat daar wat fout.
Pagina: 1