Ik ben op zoek naar een goede watercooling-kit voor mijn TB900, en kwam Senfu producten tegen. Iemand ervaring hiermee, of heeft iemand betere ideeen?
K'eb zelf zo'n Aquacool deluxe setje (www.oc-shop.nl) en heb ook een T-Bird 900 sinds gister en bij mij blijft ie lekker koel op 30 Gr....
met senfu setjes heb ik geen ervaring maar dat Aquacool deluxe setje ben ik meer als tevreden over! (je krijgt er trouwens ook een waterkoelblok voor je VGA kaart bij, bij Senfu geloof ik niet)
Ik heb een week of 2-3 mijn luchtkoeler ingeruild om eens wat met waterkoeling te gaan spelen. Naar aanleiding van de goede reviews (o.a. op waterkoeling.nl) maar zo'n senfu ding gekocht.
Werkt erug goed temp is vele graden lagen dan met luchtkoeling, moet nu alles nog ff inbouwen en dan zijn we helemal blij
aanrader dus.
Werkt erug goed temp is vele graden lagen dan met luchtkoeling, moet nu alles nog ff inbouwen en dan zijn we helemal blij
aanrader dus.
If you didn't win today, you can always win tomorrow
Kun jij me vertellen wat er allemaal in dat kitje zit ?Op zondag 05 augustus 2001 17:41 schreef D3NN1S het volgende:
K'eb zelf zo'n Aquacool deluxe setje (www.oc-shop.nl) en heb ook een T-Bird 900 sinds gister en bij mij blijft ie lekker koel op 30 Gr....met senfu setjes heb ik geen ervaring maar dat Aquacool deluxe setje ben ik meer als tevreden over! (je krijgt er trouwens ook een waterkoelblok voor je VGA kaart bij, bij Senfu geloof ik niet)
Ik ben namelijk benieuwd of er ook een pomp, slangen en radiator in zit.
thnx
Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf.
Linux is only free if your time has no value...
Helemaal compleetOp maandag 06 augustus 2001 13:32 schreef CyCLoNe het volgende:
[..]
Kun jij me vertellen wat er allemaal in dat kitje zit ?
Ik ben namelijk benieuwd of er ook een pomp, slangen en radiator in zit.
thnx
Hier in Roosendaal teminste
www.fastelectronics.nl
Ryzen 7 5800@4.7GHz|Asus prime X570 pro|16GB G-Skill trident z rgb|Gigabyte rtx 2070 super|Custom WC van EK|chietech dragon|Corsair 750w rm x
Kewl ..hebben die lui ook een winkel ?
Ik kom regelmatig in de buurt van roosendaal .. scheelt me weer verzendkosten en kan ik het ff irl zien altijd wel leuk
Ik kom regelmatig in de buurt van roosendaal .. scheelt me weer verzendkosten en kan ik het ff irl zien altijd wel leuk
Ja die lui hebben een winkelOp maandag 06 augustus 2001 13:46 schreef CyCLoNe het volgende:
Kewl ..hebben die lui ook een winkel ?
ff bellen op de url die ik net gaf en vragen of ze de kitjes nog hebben liggen
(Ken) de eigennaar tweakt ook met water vandaar de kitjes
Ryzen 7 5800@4.7GHz|Asus prime X570 pro|16GB G-Skill trident z rgb|Gigabyte rtx 2070 super|Custom WC van EK|chietech dragon|Corsair 750w rm x
AHa .. ik scan net de site indeed en kon die kitjes al niet vinden .. maar dat is dus als ik me niet vergis :
1 cpu waterblok
1 video waterblok
Bevestigins materiaal waterblokjes
1 pomp
slangen
1 radiator
En wat kost dat ongeveer ?
1 cpu waterblok
1 video waterblok
Bevestigins materiaal waterblokjes
1 pomp
slangen
1 radiator
En wat kost dat ongeveer ?
Je ken beter ff bellen naar die zaak
Hij heeft het zeker liggen ,ik kom er gemiddeld 1 keer per week wel
Prijzen weet ik ook niet uit mijn hoofd,ik weet wel dat het zooitje netjes compleet is
Hooguit bij Brouwers de lokale aquarium boer hier een pompje halen van 40 piek .
Ik koel me bak met een 2cool blokje dus heb niks van die gozer
Hij heeft het zeker liggen ,ik kom er gemiddeld 1 keer per week wel
Prijzen weet ik ook niet uit mijn hoofd,ik weet wel dat het zooitje netjes compleet is
Hooguit bij Brouwers de lokale aquarium boer hier een pompje halen van 40 piek .
Ik koel me bak met een 2cool blokje dus heb niks van die gozer
telefoneren ... da's ouderwets man
tevens zit ik nu op mijn werk, dus ik mail hem wel .. thnx for the tip
Verwijderd
Ik weet niet of jullie het weten maar die standaard setjes ij oc-shop zijn niet zo heel erg goed.
1 de pomp is te klein
Je kunt beter de onderdelen los kopen iets duurder maar dan heb je ook wat.
Maze2, vtech 1400l p/uur,172 watt peltier,
1 de pomp is te klein
Je kunt beter de onderdelen los kopen iets duurder maar dan heb je ook wat.
Maze2, vtech 1400l p/uur,172 watt peltier,
Bij de Aquacool zit geen radiator. Wel koelprut, videokaart blokje, pompje, slang en bevestigingsmateriaal (en natuurlijk het CPU blok)
Bij de Senfu zit grofweg hetzelfde, behalve de pomp. Radiator wordt los verkocht.
Senfu:
Gerla.nl
Breet
De Regenboog
Aquacool:
OC-Shop
Fast Electronics (blijkbaar, wist ik nog niet)
Dangerden:
OC-Shop
Swifttech:
OC-Shop
Dit is denk ik wel wat er in NL te koop is.
Bij de Senfu zit grofweg hetzelfde, behalve de pomp. Radiator wordt los verkocht.
Senfu:
Gerla.nl
Breet
De Regenboog
Aquacool:
OC-Shop
Dangerden:
OC-Shop
Swifttech:
OC-Shop
Psies!!!Op maandag 06 augustus 2001 19:44 schreef Herman het volgende:
Bij de Aquacool zit geen radiator. Wel koelprut, videokaart blokje, pompje, slang en bevestigingsmateriaal (en natuurlijk het CPU blok)
Senfu:
Gerla.nl
Breet
De Regenboog
Aquacool:
OC-Shop
Dangerden:
OC-Shop
Swifttech:
OC-Shop
edit:
Veel typo's op dit late tijdstip
Veel typo's op dit late tijdstip
Pagina: 1