Ik wil op mijn nieuwe systeem op 1440p (144hz) Ultrawide gaan gamen. Ik speel vooral adventure games als Sea of Thieves of RTS games, dus framerates zijn niet heel belangrijk. Wel wil ik het liefste boven de 60 FPS zitten op de meeste games.
Mijn budget is ongeveer 1500 euro, een paar tientjes meer (of minder
) is niet erg.
Randapparatuur + monitor heb ik al. Het gaat alleen om de kast. Mijn oude PC verkoop ik dus ik neem hier niks van mee.
Ik heb geen merkvoorkeuren en hier wil ik ook jullie hulp bij gebruiken. Vooral van welk merk mijn videokaart/voeding moet zijn.
ATX kast, het liefst zo stil mogelijk en zo min mogelijk RGB etc. Verder wil ik graag een (semi) modulaire voeding.
Ik wil mijn GPU gaan overclocken. CPU overclocken lijkt me niet waard voor gamen.
Ik verwacht van jullie eigenlijk vooral jullie ervaringen met bepaalde producten. Ik ben zelf een tijdje uit de PC bouw 'scene' geweest dus ik heb geen idee wat er nu populair is en wat juist niet. Verder had ik nog een vraag over M.2 SSD's. Wat is het verschil nou precies? Ik heb begrepen dat ze wat sneller zijn maar welke versie moet ik hier van hebben?
Ik heb geprobeerd de BBG te gebruiken maar vond dat ik precies tussen 1080p en 4k in val.
Ik hoop dat ik duidelijk was in mijn omschrijving.
Mijn budget is ongeveer 1500 euro, een paar tientjes meer (of minder
Randapparatuur + monitor heb ik al. Het gaat alleen om de kast. Mijn oude PC verkoop ik dus ik neem hier niks van mee.
Ik heb geen merkvoorkeuren en hier wil ik ook jullie hulp bij gebruiken. Vooral van welk merk mijn videokaart/voeding moet zijn.
ATX kast, het liefst zo stil mogelijk en zo min mogelijk RGB etc. Verder wil ik graag een (semi) modulaire voeding.
Ik wil mijn GPU gaan overclocken. CPU overclocken lijkt me niet waard voor gamen.
Ik verwacht van jullie eigenlijk vooral jullie ervaringen met bepaalde producten. Ik ben zelf een tijdje uit de PC bouw 'scene' geweest dus ik heb geen idee wat er nu populair is en wat juist niet. Verder had ik nog een vraag over M.2 SSD's. Wat is het verschil nou precies? Ik heb begrepen dat ze wat sneller zijn maar welke versie moet ik hier van hebben?
Ik heb geprobeerd de BBG te gebruiken maar vond dat ik precies tussen 1080p en 4k in val.
Ik hoop dat ik duidelijk was in mijn omschrijving.
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 7 3700X Boxed | € 299,- | € 299,- |
| 1 | Moederborden | MSI B450 Tomahawk MAX | € 116,50 | € 116,50 |
| 1 | Videokaarten | Gigabyte GeForce RTX 2070 Super Windforce OC 3X 8G | € 548,- | € 548,- |
| 1 | Behuizingen | Fractal Design Define R6 Black | € 134,90 | € 134,90 |
| 1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3200C16 | € 81,90 | € 81,90 |
| 1 | Voedingen | Corsair RM650x (2018) Zwart | € 114,05 | € 114,05 |
| 1 | Solid state drives | Crucial P1 1TB | € 117,08 | € 117,08 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.411,43 | ||
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1GnMFltUaEzR2ZKFd_R1dwhAfq5lcRcLT0p9aig7jJcg/edit?usp=sharing
:strip_exif()/f/image/OFP4lMtRkSyzQXEmbwD8liJo.jpg?f=fotoalbum_large)