Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 20colin05
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 09-04-2021
Ik heb sinds kort een nieuwe Iphone. Ik had iets geïnstalleerd via het internet met een profiel erbij. Na een tijdje wilde ik het verwijderen maar ik kon het profiel niet verwijderen. Ik heb de instellingen van mijn iphone gereset. Nu kan ik het hele stukje 'profielen' niet meer vinden. Betekent dat dat het is verwijderd. Of is het een bug. Of nog erger, is het een virus. Ik heb een iphone 11 op de niewste software. Alvast bedankt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Volkan1984
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22:48
20colin05 schreef op woensdag 15 april 2020 @ 08:21:
Ik heb sinds kort een nieuwe Iphone. Ik had iets geïnstalleerd via het internet met een profiel erbij. Na een tijdje wilde ik het verwijderen maar ik kon het profiel niet verwijderen. Ik heb de instellingen van mijn iphone gereset. Nu kan ik het hele stukje 'profielen' niet meer vinden. Betekent dat dat het is verwijderd. Of is het een bug. Of nog erger, is het een virus. Ik heb een iphone 11 op de niewste software. Alvast bedankt
Heb je wel gezocht? Als ik zoek op: “can't find profiles in iphone”, vind ik dit: https://discussions.apple.com/thread/7961797

“If you're looking under settings, general and you don't see profiles, then you don't have one installed on your device.”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 20colin05
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 09-04-2021
dankjewel @Volkan1984 ik heb wel gezocht maar alleen in nederlands en toen ben ik hem niet tegen gekomen. Stom dat ik niet in het engels heb gezocht. Wel bedankt voor de moeite.