Mijn oude systeem is bijna 6 jaar oud (https://tweakers.net/gall...nventaris/?inv_id=1067097) en bij de nieuwere spellen toch niet helemaal meer mee kan. Daarom dat ik een nieuwe build heb samengesteld.
Hiervan neem ik de voeding, Crucial m500 en de 2x 3tb hdd van Western Digital mee vanuit mijn oude systeem. Dit geldt voor nu ook voor de beeldschermen die ik heb, ik wil later wel een 1080p, 144Hz scherm in huis halen.
Het systeem is afgeleid van het mainstreamgamesysteem van maart
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik heb geen merk voorkeuren, een graag wat stiller en koeler systeem dan wat ik nu heb is gewenst. (vooral kijkend naar de R9 290x van Sapphire
)
Ga je overklokken?
Ik heb nu geen intenties om te gaan overklokken.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het is voornamelijk bedoeld om op te gaan gamen, COD Warzone, Borderlands 3 en Mount and blade Bannerlord om er een paar te noemen.
Daarnaast zal het gebruikt worden om voor wat simpel programmeerwerk voor school en als hobby
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de €1200
Wat verwacht je van ons?
Ik zou graag wat input willen van anderen die wat meer verstand van hardware of dit goede keuzes zijn om de komende jaren vooruit te kunnen. 4k en VR is niet de focus met deze build.
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 3600 Boxed | € 174,64 | € 174,64 |
| 1 | Moederborden | MSI B450M Mortar Max | € 102,- | € 102,- |
| 1 | Videokaarten | Gigabyte GeForce RTX 2070 Super Windforce OC 3X 8G | € 548,- | € 548,- |
| 2 | Interne harde schijven | WD Green HDD, 3TB | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Behuizingen | be quiet! Pure Base 500 Window Zwart | € 71,64 | € 71,64 |
| 1 | Geheugen intern | G.Skill Ripjaws V F4-3200C16D-16GVKB | € 81,45 | € 81,45 |
| 1 | Voedingen | Corsair RM650x (2018) Zwart | € 114,05 | € 114,05 |
| 1 | Solid state drives | Crucial M500 2,5" 240GB | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Solid state drives | Samsung PM961 1TB | € 124,95 | € 124,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.216,73 | ||
Hiervan neem ik de voeding, Crucial m500 en de 2x 3tb hdd van Western Digital mee vanuit mijn oude systeem. Dit geldt voor nu ook voor de beeldschermen die ik heb, ik wil later wel een 1080p, 144Hz scherm in huis halen.
Het systeem is afgeleid van het mainstreamgamesysteem van maart
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik heb geen merk voorkeuren, een graag wat stiller en koeler systeem dan wat ik nu heb is gewenst. (vooral kijkend naar de R9 290x van Sapphire
Ga je overklokken?
Ik heb nu geen intenties om te gaan overklokken.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het is voornamelijk bedoeld om op te gaan gamen, COD Warzone, Borderlands 3 en Mount and blade Bannerlord om er een paar te noemen.
Daarnaast zal het gebruikt worden om voor wat simpel programmeerwerk voor school en als hobby
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de €1200
Wat verwacht je van ons?
Ik zou graag wat input willen van anderen die wat meer verstand van hardware of dit goede keuzes zijn om de komende jaren vooruit te kunnen. 4k en VR is niet de focus met deze build.
[ Voor 6% gewijzigd door Xfirenl op 15-04-2020 16:33 . Reden: case toegevoegd ]