Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop
Verwijderd
op de siteWarning: Cannot add header information - headers already sent by (output started at /web/sites/133/mcflipp/www.spelletjes.f2s.com/poll.php3:2) in /web/sites/133/mcflipp/www.spelletjes.f2s.com/poll.php3 on line 7
Met jullie hulp kan de case alleen maar beter aan jullie wensen voldoen dus stem snel!!!
eej billgatjes clear ff je cache dan werkt het wel denk ik!
Deze is wel vet beter dan die andere, maar die was ook een tijdelijke oplossing. Duidelijke poll. Keep on the good work!
kheb ook gestemd
maareh wat willen jullie hiermee doen
gaan jullie een eigen kast ontwerpen??
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
meld ff als het design klaar is!
www.avpnews.com
Verwijderd

dit is toch wel de beste imho.
Heel makkelijk die ruimte onderin, voor watercooling ofzo.
Nee als er zo`n kast zou komen voor zo`n 400 gld dan zou ik hem zeker aanschaffen
Verwijderd
Ben je op vakantie geweest ofzoOp maandag 06 augustus 2001 01:10 schreef ReseTTim het volgende:
kheb ook gestemd
ja idd dat is het beste/mooiste ontwerpOp maandag 06 augustus 2001 02:23 schreef tva_goku het volgende:
[afbeelding]
dit is toch wel de beste imho.
Heel makkelijk die ruimte onderin, voor watercooling ofzo.
Nee als er zo`n kast zou komen voor zo`n 400 gld dan zou ik hem zeker aanschaffen
zo'n case zou ik wel willen
mooi zwart met een raampje met blauwe neon
Check thisOp maandag 06 augustus 2001 01:10 schreef ReseTTim het volgende:
kheb ook gestemd
(Prepare op een langdradig verhaal trouwens, met ruim 700 posts ben je wel even bezig om het door te lezen
En natuurlijk allemaal de chat joinen als je een goed idee hebt he?
Verwijderd
ik miste de optie, GEEN externe 3,25"
verder vindt ik de (bovenste)WTX design van Mark H echt gruwelijk stoer, daar stem ik voor
verder vindt ik de (bovenste)WTX design van Mark H echt gruwelijk stoer, daar stem ik voor
jepz ben op vakantie geweest naar Campzone voor een weekOp maandag 06 augustus 2001 07:57 schreef igor het volgende:
[..]
Ben je op vakantie geweest ofzobekijk de index van "Die-hard Overclocking & Case Modding" nog maar eens goed
nou leg maar uit.
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Geen 3,5" bays extern is gewoon geen optie omdat vrijwel iedereen minstens 1 bay wil (en sommige mensen zelfs 2). Vandaar dat we deze optie niet in de poll gezet hebben.Op maandag 06 augustus 2001 17:12 schreef Hiro Shima het volgende:
ik miste de optie, GEEN externe 3,25"
Lees maarOp dinsdag 07 augustus 2001 00:49 schreef ReseTTim het volgende:
[..]
jepz ben op vakantie geweest naar Campzone voor een week![]()
nou leg maar uit.
Gaat sneller dan bijna 800 posts uitleggen
ff snelle uitleg:
GraasGast heeft de mogelijkheid om goedkoop bij een of ander bedrijf een case te laten maken en daar zijn wij mee bezig.
GraasGast heeft de mogelijkheid om goedkoop bij een of ander bedrijf een case te laten maken en daar zijn wij mee bezig.
YEEWAH! Bij de eerste keer dat dit onderwerp opdook, d8 ik dat het nix zou worden, maar nu....I SURELY HOPE SO!!!!! Ennuh, ik heb ook de poll ff gedaan. K33p up Th4 G00d W0rk
Skoltns - Advies, Ontwerp, Ontwikkeling
we're workingOp woensdag 08 augustus 2001 02:09 schreef Climaximizer het volgende:
YEEWAH! Bij de eerste keer dat dit onderwerp opdook, d8 ik dat het nix zou worden, maar nu....I SURELY HOPE SO!!!!! Ennuh, ik heb ook de poll ff gedaan. K33p up Th4 G00d W0rk
De poll is vanaf nu gesloten. Resultaten zijn te vinden op de site. Er zal nog minstens 1 poll volgen over het ontwerp, dus blijf de site bezoeken!
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()