Ik game op dit moment vaak alleen op mijn ps4 en niet om de computer. Alleen krijg toch ook wel weer zin om op de pc te gamen. Voordat ik Windows ga upgraden na Windows 10, lijkt het mij wel zo handig om te checken of ik genoeg heb aan een pc upgrade of beter een complete nieuwe pc ga kopen.
Op dit moment heb ik dit in mijn pc zitten:
Club 3D Radeon HD 7970 royalKing
Corsair Professional Series HX1050
Intel Core i5 3570K / 3.4 GHz - 4 Cores
Corsair Vengeance LP DDR3 - 4x4 gb 1600 MHz CL9
Cooler Master HAF X - Fulltowermodel
ASUS Maximus V Formula
WD Green WD20EARX
Samsung 830 Series MZ-7PC128B
Wil vooral nieuwste games op kunnen spelen, met liefst hoge instellingen. Games waar je toch wel goede pc voor nodig hebt
Mijn vraag is dan ook wat zinvoller is. pc gaan upgraden of toch een complete nieuwe gaan bestellen en kijken of ik mijn huidige pc kan gaan verkopen. Mocht upgraden genoeg zijn, welke hardware moet dan vervangen worden. Als ik dat weet, dan kan ik kijken welke hardware ik neem voor upgrade of nieuwe pc.
budget voor nieuwe pc zal richting de 1500-2000 zijn. Meer kan indien nodig.
Voor upgrade is afhankelijk van wat er vervangen moet worden.
Alvast bedankt
Op dit moment heb ik dit in mijn pc zitten:
Club 3D Radeon HD 7970 royalKing
Corsair Professional Series HX1050
Intel Core i5 3570K / 3.4 GHz - 4 Cores
Corsair Vengeance LP DDR3 - 4x4 gb 1600 MHz CL9
Cooler Master HAF X - Fulltowermodel
ASUS Maximus V Formula
WD Green WD20EARX
Samsung 830 Series MZ-7PC128B
Wil vooral nieuwste games op kunnen spelen, met liefst hoge instellingen. Games waar je toch wel goede pc voor nodig hebt
Mijn vraag is dan ook wat zinvoller is. pc gaan upgraden of toch een complete nieuwe gaan bestellen en kijken of ik mijn huidige pc kan gaan verkopen. Mocht upgraden genoeg zijn, welke hardware moet dan vervangen worden. Als ik dat weet, dan kan ik kijken welke hardware ik neem voor upgrade of nieuwe pc.
budget voor nieuwe pc zal richting de 1500-2000 zijn. Meer kan indien nodig.
Voor upgrade is afhankelijk van wat er vervangen moet worden.
Alvast bedankt