Bose Lifestyle 235 uitbreiden?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sennalonso1981
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 30-05 22:30
Mijn vraag
...
Ik zou graag 2 extra boxen willen voor surround effect,zouden jullie me kunnen aanraden welke speakers? Bose? Of een andere merk?

Zou ik dan ook een centerspeaker nodig hebben,zoja welke(niet al te dure)raden jullie me aan? Alvast bedankt!
Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...

Beste antwoord (via sennalonso1981 op 16-04-2020 22:23)

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Nu online

FeaR

In GoT we trust

sennalonso1981 schreef op donderdag 16 april 2020 @ 17:01:
[...]
🧐 Wat als ik een andere receiver(dat kaste waar alles aangesloten zit) koop en deze speakers en subwoofer plus nog 2 speakers bij koop?
Ook niet. Zo te zien heeft de Bose aparte connectoren voor de subwoofer en speakers. Deze zijn niet zo op normale receivers aan te sluiten. De enige manier om naar surround te gaan is de gehele Bose verkopen en naar losse componenten gaan.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 30-05 15:47

g0tanks

Moderator CSA
Niet al te duur is subjectief, dus dan is het wel handig om een concreet budget te noemen. Daarnaast wordt eigen inzet gewaardeerd, dus zou je nog de laatste vraag kunnen beantwoorden? :)
sennalonso1981 schreef op dinsdag 14 april 2020 @ 17:54:
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sennalonso1981
Wil eigenlijk niet meer als 300 euro uitgeven,dus dat wordt Marktplaats 2de hands.

Ik zou echt niet weten waar ik moet zoeken helaas😐

Ik zag op marktplaats een bose VCS 10 centerspeaker. Weet alleen niet of dat nodig is?

En een paar Bose 300 speakers?

[ Voor 30% gewijzigd door sennalonso1981 op 14-04-2020 18:39 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FeaR
  • Nu online

FeaR

In GoT we trust

Hoe wil je dit überhaupt aan gaan sluiten? Volgens Google is de Lifestyle 235 all-in-one 2.1 set. Oftewel geen extra aansluitingen of vrijheid om meer speakers bij te plaatsen. Ook custom aansluitingen/connectoren/kabels waardoor eigenlijk elke generieke speaker afvalt al had het fysiek mogelijk geweest. Volgens mij is het, net als met het gros van de all-in-one setjes, niet mogelijk.

[ Voor 69% gewijzigd door FeaR op 14-04-2020 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sennalonso1981
FeaR schreef op dinsdag 14 april 2020 @ 18:54:
Hoe wil je dit überhaupt aan gaan sluiten? Volgens Google is de Lifestyle 235 all-in-one 2.1 set. Oftewel geen extra aansluitingen of vrijheid om meer speakers bij te plaatsen. Ook custom aansluitingen/connectoren/kabels waardoor eigenlijk elke generieke speaker afvalt al had het fysiek mogelijk geweest. Volgens mij is het, net als met het gros van de all-in-one setjes, niet mogelijk.
Hmm dat zou dan jammer zijn. Er zit wel heel veel aansluitinging op de receiver zeg maar. Of het kan ècht niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Nu online

FeaR

In GoT we trust

sennalonso1981 schreef op dinsdag 14 april 2020 @ 19:17:
[...]
Hmm dat zou dan jammer zijn. Er zit wel heel veel aansluitinging op de receiver zeg maar. Of het kan ècht niet.
Aansluitingen voor externe bronnen, niet om extra speakers op aan te sluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sennalonso1981
FeaR schreef op dinsdag 14 april 2020 @ 19:26:
[...]

Aansluitingen voor externe bronnen, niet om extra speakers op aan te sluiten.
🧐 Wat als ik een andere receiver(dat kaste waar alles aangesloten zit) koop en deze speakers en subwoofer plus nog 2 speakers bij koop?

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Nu online

FeaR

In GoT we trust

sennalonso1981 schreef op donderdag 16 april 2020 @ 17:01:
[...]
Ook niet. Zo te zien heeft de Bose aparte connectoren voor de subwoofer en speakers. Deze zijn niet zo op normale receivers aan te sluiten. De enige manier om naar surround te gaan is de gehele Bose verkopen en naar losse componenten gaan.

Pagina: 1