Ik zoek een?
Een set speakers voor bij mijn pc voor gamen en muziek luisteren.
Wat is je budget?
Het liefst blijf ik onder de 100,-, maar tot 150 is een optie
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Voornamelijk tijdens het gamen en muziek luisteren. Ik luister gewone radio, maar ook veel hardstyle. Iets met een fijne bas erin is daarom wel fijn.
Wat heb je zelf al gevonden?
Voorkeur voor merk heb ik niet, in de pricewatch heb ik een aantal sets gevonden die mij wel wat leken. Omdat mijn vorige set ook 2.1 was heb ik daar weer op gezocht.
pricewatch: Trust Vigor 2.1 (Bruin, Zwart)
pricewatch: Edifier XM6BT (Zilver, Zwart)
pricewatch: Microlab M-300BT (Zwart)
Welke vragen heb je hier nog over?
Zijn bovenstaande sets een beetje oke, of zou ik met een 2.0 set ook uit kunnen?
De boxen zelf komen naast mijn schermen te staan, de subwoofer komt dan ergens op de grond onder het bureau. Deze hoeft uiteraard niet in het zicht wat mij betreft.
Een set speakers voor bij mijn pc voor gamen en muziek luisteren.
Wat is je budget?
Het liefst blijf ik onder de 100,-, maar tot 150 is een optie
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Voornamelijk tijdens het gamen en muziek luisteren. Ik luister gewone radio, maar ook veel hardstyle. Iets met een fijne bas erin is daarom wel fijn.
Wat heb je zelf al gevonden?
Voorkeur voor merk heb ik niet, in de pricewatch heb ik een aantal sets gevonden die mij wel wat leken. Omdat mijn vorige set ook 2.1 was heb ik daar weer op gezocht.
pricewatch: Trust Vigor 2.1 (Bruin, Zwart)
pricewatch: Edifier XM6BT (Zilver, Zwart)
pricewatch: Microlab M-300BT (Zwart)
Welke vragen heb je hier nog over?
Zijn bovenstaande sets een beetje oke, of zou ik met een 2.0 set ook uit kunnen?
De boxen zelf komen naast mijn schermen te staan, de subwoofer komt dan ergens op de grond onder het bureau. Deze hoeft uiteraard niet in het zicht wat mij betreft.
In de IT gaat alles automatisch, maar niets vanzelf | Marktplaats | YouTube