Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatthijsTange
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 11-09 18:12
Een tijdje geleden had ik een Dell WiGig dock gekocht om mijn thuiswerk plek wat te verbeteren, maar ik liep tegen het feit aan dat ik geen Wigig kaart in huis had.

Ik dus een Wigig kaart gekocht loop ik er tegen aan dat mijn laptop geen 3e wifi antenne in huis heeft voor de triband. Ik heb geprobeerd toen de antenne aan te sluiten van de LTE, maar die paste niet. Eveneens de antenne van de AUX of de main paste niet. de aansluiting is iets anders dan al deze stekkers.

Lang verhaal kort:
Wie weet er welke aansluiting er op deze wifi kaart hoor/kan? Ik zou het toch leuk vinden om deze in gebruik te kunnen nemen.Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0aYXQGgC7kG3BS_knlNF3vCXU5c=/f/image/efDujFQOovuq5XrueRv8g44i.png

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha Render_2
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 14-09 11:01
Belangrijk, welk WiGig kaartje heb je gekocht?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Doe eens een paar stappen terug...

Een antenne is meer dan een connector met een random stuk kabel eraan. Iedere antenne is voor een bepaald frequentiebereik gemaakt. "WiGig" oftewel 802.11ad werkt op 60GHz, wat vele malen hoger is dan de meeste andere draadloze toepassingen die werken tussen de 800MHz (LTE) en 5GHz (5GHz WiFi). Een antenne dat voor een van die toepassingen bedoeld is, zal uitermate slecht werken op 60GHz. Je gaat dus een 60GHz antenne nodig hebben :o

Maar goed, antwoord op zowel je vraag als de belangrijkere punt van geschikte antenne link je zelf naar 8)7

Je hebt de T.net Pricewatch-link naar deze kaart gekoppeld. Volg die eens en klik op "Specs van de Fabrikant Productinformatie". Klik daar op Brief: Intel® Tri-Band Wireless-AC 18265. Je ziet dan de bijpassende antenne met naam en rugnummer staan en in de Technical Specs de naam van de connector (X-FL)

Oslik blyat! Oslik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatthijsTange
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 11-09 18:12
Thnx voor de input! Ik heb de juiste antenne gevonden :) Draad kan dicht...

https://www.ebay.nl/itm/N...401107:g:YhUAAOSwvpVcPGRZ

[ Voor 51% gewijzigd door MatthijsTange op 14-04-2020 11:55 ]