Zoals ik en jullie weten, wordt Windows MovieMaker niet meer ondersteund door Microsoft.
Er worden zoveel alternatieven aangeboden, zodat ik door de bomen het bos niet meer zie.
Ik heb er al een paar gedownload en uitgeprobeerd, maar eenmaal bezig, blijkt het toch weer niet gratis te zijn.
MovieMaker was een gratis onderdeel van Windows, dus ben ik op zoek naar een GRATIS alternatief.
Misschien kunnen jullie mij het zoeken vergemakkelijken met jullie ervaring.
Jarenlang Pinnacle gebruikt, maar, daar heb ik nu enkele problemen mee met als bron, movies.
Daar wil ik dus nu mee stoppen en een gratis, gemakkelijk alternatief zien te vinden.
Dank alvast voor de reactie.
...
Relevante software en hardware die ik gebruik, is volgens mij niet zo relevant.
...
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...
Er worden zoveel alternatieven aangeboden, zodat ik door de bomen het bos niet meer zie.
Ik heb er al een paar gedownload en uitgeprobeerd, maar eenmaal bezig, blijkt het toch weer niet gratis te zijn.
MovieMaker was een gratis onderdeel van Windows, dus ben ik op zoek naar een GRATIS alternatief.
Misschien kunnen jullie mij het zoeken vergemakkelijken met jullie ervaring.
Jarenlang Pinnacle gebruikt, maar, daar heb ik nu enkele problemen mee met als bron, movies.
Daar wil ik dus nu mee stoppen en een gratis, gemakkelijk alternatief zien te vinden.
Dank alvast voor de reactie.
...
Relevante software en hardware die ik gebruik, is volgens mij niet zo relevant.
...
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...