3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
<font size=1 color=red>(-1 Troll, please ignore this post)</font>
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Op zondag 05 augustus 2001 16:31 schreef Exirion het volgende:
REL + Tannoy natuurlijk!!
Ok....dit is WEL duur en als ik dat koop (wat ik ook heb gedaan) dan doet kwaliteit er WEL toe...Ik ben op zoek naar een niet al te duur setje speakers voor op kamp ofzo. Kwaliteit doet er niet zo toe
Tannoy heb ik al uiteraard
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Zelf heb ik deze :Op zondag 05 augustus 2001 16:31 schreef Sharkbyte het volgende:
Check me sig. Ik heb ze al sinds de ramen trilden*hint* *hint*

Mijn ramen heb ik vervangen met kogelvrij glas, en dan nog elke maand weer een nieuwe ruit
Nee, met niet al te duur bedoel ik maximaal ongeveer 100 piek voor een 2.0 setje, dus ZONDER sub. Tenzij iemand voor dat geld een sub setje weet die poeierhard gaat
Ecodan warmtepomp
ADA885! F499,- komt tot 33Hz (volgens eigen metingen) heeft een flinke 8" woofer, met grote ophanging, kan grote loepen maken en dus flink hard (zeker in combinatie met een 8" woofertje.
Je kunt ze halen bij de befaamde Regenboog Computers. Zie maar eens een set te vinden onder de F600,- die zo hard kan.
Ah, shit F100,-. OH, ehh.. Die ene, je kent ze wel RAveland speakers! F89,- Daarvoor krijg je 2 speakers, 8" woofer, 4" mid en 1" treble, scheidingsfilter hebben ze niet (openslopen die shit!), maar ze komen diep zat (40Hz duidelijk, daarna niet zo veel meer) en blazen dat ze doen. Dan hebben ze ook nog eens lekker makkelijke aansluitingen, hebt je meteen geen pluggies meer nodig, gewoon klik open, koperdraad erin (desnoods gewoon stroomkabel, klinkt zelfde op die set) en aansluiten die shit.
Die kunnen het harde voor F89,- leuke is dat ze ook nog eens midrange weergeven, wat Creative (vooruit, een beetje) bijna niet kan.
Precies !!!Op zondag 05 augustus 2001 16:36 schreef Yokozuna het volgende:
tmoet goeiekoop en blazen!
Shit, dacht toch echt ff dat jij begreep dat ik iets goedkoops wou....ADA885! F499,- komt tot 33Hz (volgens eigen metingen) heeft een flinke 8" woofer, met grote ophanging, kan grote loepen maken en dus flink hard (zeker in combinatie met een 8" woofertje.
Je kunt ze halen bij de befaamde Regenboog Computers. Zie maar eens een set te vinden onder de F600,- die zo hard kan.
Ecodan warmtepomp
Die dingen worden zelfs nog goed verkocht ook (bij onze lokale electronica zaak hebben ze ze standaard in het magazijntje, omdat elke week wel wat setjes van worden verkocht, velen willen gewoon lekker boomen, en 2 boxjes, voor nix! en dan kom je hier uit).Ah, shit F100,-. OH, ehh.. Die ene, je kent ze wel RAveland speakers! F89,- Daarvoor krijg je 2 speakers, 8" woofer, 4" mid en 1" treble, scheidingsfilter hebben ze niet (openslopen die shit!), maar ze komen diep zat (40Hz duidelijk, daarna niet zo veel meer) en blazen dat ze doen. Dan hebben ze ook nog eens lekker makkelijke aansluitingen, hebt je meteen geen pluggies meer nodig, gewoon klik open, koperdraad erin (desnoods gewoon stroomkabel, klinkt zelfde op die set) en aansluiten die shit.
Die kunnen het harde voor F89,- leuke is dat ze ook nog eens midrange weergeven, wat Creative (vooruit, een beetje) bijna niet kan.
En nou niet zeuren dat ingebouwde versterker inmot, want ik heb nergens ACTIEF zien staansetje speakers

Voor 120 piek

Voor 72 piek

Voor 125
Iemand nog meer suggesties ? Ik heb geen idee of bovenstaande speakers lekker hard gaan, maar misschien jij wel ? Of een ander merk en type ?
Ecodan warmtepomp
Lul niet, je hebt geedit klerelijerOp zondag 05 augustus 2001 16:40 schreef Yokozuna het volgende:
Lezen dan
Ecodan warmtepomp
Ok...........Op zondag 05 augustus 2001 16:40 schreef Yokozuna het volgende:
En nou niet zeuren dat ingebouwde versterker inmot, want ik heb nergens ACTIEF zien staan
*PATS!!!*
*KLAP!!!!!*
Deed dat pijn ? Goedzo, je bent mij wat te bijdehand
Ecodan warmtepomp
Verwijderd
Heb hem zelf ook en hij gaat hard (nog nooit zijn allerhardst getest.... straks blaas ik ze op, dat kan als het in windows al veels te hard staat natuurlijk

Oh nee deze klinken ook goed, dat mocht niet he
Ja eerste komt diepste (ik gok adt het de ACS340 is), en blaast als een mogol. Lekker zware (gewicht) set, zonder plastic shit, gewoon 100% hout (multiplex geloof ik), gesloten systeem, maar het blaast wel als een mogol. Dat ding gaat het hardst en diepst, dus ik denk dan wel dat je weet welke je moet nemen
Ohja ff correctie, de APX4620 set kost F300,- (iets meer geloof ik zelfs).
Die Yamaha (maken vette drumstellen trouwens) sets klinken vast wel iets beter, maar neemt niet weg dat die ACS340 (toch?) een stuk dieper en harder gaat.
Die bestaan niet ....Computer speakers die beuken
Mother, will they like this song?
Je nick zegt alles....Op zondag 05 augustus 2001 16:48 schreef TheLunatic het volgende:
[..]
Die bestaan niet ....
Ecodan warmtepomp
Verwijderd
Gewone speakers die beuken ook nietOp zondag 05 augustus 2001 16:48 schreef TheLunatic het volgende:
[..]
Die bestaan niet ....
Met een honkbalknuppel kan je beuken
En toch vind ik dat de labtec 4620 beukt
ADA880, ADA885, ADA890, Videologic Digitheatre DTS, en alle Klipsch sets, die ophanging is zo groot dat ze een gemiddelde 8" woofer kunnen evenaren (terwijl die van Klipsch 6.5 "is).
En ik zit nu ranzig te wachten tot de eerste 10" pc woofer eens uitkomt hihihihihih.
Hej, groot gelijk!Gewone speakers die beuken ook niet
Met een honkbalknuppel kan je beuken
Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life
Ik ben zelfs een audiofiel, maar als ik een setje meeneem van 200 of 300 gulden en er gaat een biertje of colaatje overheen dan word ik daar niert vrolijker van. En dan heb ik liever dat ik 100 piek dan 200 a 300 piek kwijt ben. Als we zo gaan doen kan ik ook wel m'n Yamaha receiver met me Tannoy's gaan meenemenOp zondag 05 augustus 2001 16:52 schreef MGSNK het volgende:
wel triest eigenlijk...Wat heb je aan hard geluid als het niet duidelijk verstaanbaar is... Sorry, kwil niet flamen ofzo, maar dit gaan duidelijk nergens over.
Ecodan warmtepomp
Verwijderd
Idd mijn broer heeft deze ook en die durft dit setje niet voluit te zetten !Op zondag 05 augustus 2001 16:45 schreef SickBastard het volgende:
Apx 4620, voor 195 piek, 44w subwoofer
Heb hem zelf ook en hij gaat hard (nog nooit zijn allerhardst getest.... straks blaas ik ze op, dat kan als het in windows al veels te hard staat natuurlijk)
[afbeelding]
Oh nee deze klinken ook goed, dat mocht niet he
Beukt idd lekker !
http://www.tweakers.net/nieuws/17432
Nog maals : dan kan ik net zo goed me eigen setje meenemen, maar die kostte ook 270 piek, en dat vind ik te duur om dan een risico te lopen.Op zondag 05 augustus 2001 17:02 schreef charles het volgende:
[..]
Idd mijn broer heeft deze ook en die durft dit setje niet voluit te zetten !
Beukt idd lekker !
http://www.tweakers.net/nieuws/17432
Ecodan warmtepomp
Jep JT, ze lezen niet goed. En het is verstaanbaar genoeg, en zeker voor F150,- of F120,- dus niet zo zeuren. We hebben het over lowbudget, en niet overdrijven, het valt op hoog volume nog makkelijk te verstaan. Zelfs met Creative sets, dus geen discussie over mogelijk. Komt erop neer dat ik de ACS340 (is hem dat nou of niet?!?!?Ohja ff correctie, de APX4620 set kost F300,- (iets meer geloof ik zelfs).
Die Yamaha (maken vette drumstellen trouwens) sets klinken vast wel iets beter, maar neemt niet weg dat die ACS340 (toch?) een stuk dieper en harder gaat.
Nee hoor, voor fl 195.00 zijn ze te koop @ Norrod ComputersOp zondag 05 augustus 2001 16:46 schreef Yokozuna het volgende:
Ohja ff correctie, de APX4620 set kost F300,- (iets meer geloof ik zelfs).
zie de Pricewatch
Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX
Mijn grotere APX 460 beuken uiteraard nog VEEL harder (en klinken daarbij nog eens behoorlijk zuiver).
Labtec is zeker een aanrader (eerste set waarbij ik de bas MINDER dan half zet)
Ik zou voor die bovenste gaan.. de Altec Lansings, die sub is erg goed voor een pc setje, die dreunt enorm, en dat is wat jij wil.Op zondag 05 augustus 2001 16:42 schreef JT het volgende:
Zelf heb ik deze al gevonden :
[afbeelding]
Voor 120 piek
[afbeelding]
Voor 72 piek
[afbeelding]
Voor 125
Iemand nog meer suggesties ? Ik heb geen idee of bovenstaande speakers lekker hard gaan, maar misschien jij wel ? Of een ander merk en type ?
"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©
Dat beukt en je lsuit gewoon je discman erop aan. Volgens mij is dat beter dan zo'n setje computerspeakers voor dezelfde prijs.
Vandaag is het feest en morgen ook.
Target trg-515, prijs weet ik niet meer aangezien ik ze al een aantal jaren heb.
Lego Taj Mahal te koop --> https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2109838
Nostalgie is ook al niet meer wat het geweest is.
Verwijderd
ik had een 4.1 setje voor 90 piek (inkoop en exclusief btw)Op zondag 05 augustus 2001 16:35 schreef JT het volgende:
[..]
Zelf heb ik deze :
[afbeelding]
Mijn ramen heb ik vervangen met kogelvrij glas, en dan nog elke maand weer een nieuwe ruit
Nee, met niet al te duur bedoel ik maximaal ongeveer 100 piek voor een 2.0 setje, dus ZONDER sub. Tenzij iemand voor dat geld een sub setje weet die poeierhard gaat
da ding blaast ook goed hard
alleen kan ik niet doorhandelen en jij het niet voor onder de honderd kopen
Ik heb zelf die Altec Lansing Boxjes, waren wel goedkoop maarre ik heb er geen spijt van, ze kunnen lekker hard en de subwoofer is ook goed. En ze zijn goeiekoop.
Stien
ow jah.. weet je wat.. ik zou zeker een ABSOLUTE ZERO de versie 4 aanraden... ingebouwde versterker..dit zijn officiele studio monitors.. vette dingen!!
Ontwikkelaar van NPM library Gleamy