Ik heb hier een oude sony TA-D505 stereo toren staan, waarvan de bekabeling kwijt is.
Om deze weer aan de praat te krijgen moet er nieuwe bekabeling voor gemaakt worden, alleen kan ik nergens een geschikte connector vinden.
De combinatie word door gelinkt met bandkabeltjes en gebruikt stekkers met 3, 11 of 15 pinnen.
De stekkers hebben 2 rijen pinnen, waarbij de binnen op de onderste rij 3 mm uit elkaar zitten. De pinnen op de bovenste rij zitten er midden tussenin. Verder vermoed ik dat de pinnen een verticale oriëntatie hebben en max 2 mm breed zijn.
Iemand die weet welk type connector dit is ?
(Het gaat om de blauwe connectoren op de foto's)
:strip_exif()/f/image/DjO9sZMDcV8v14B9O6DoxdEV.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/cCWmuAQenRxzakCjTRxl8A3S.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/yY7SJb5bK86JovgxT4iAXREL.jpg?f=fotoalbum_large)
Alternatief is om flat-cables direct op pcb te solderen, al gebruik ik liever passende connectoren.
Om deze weer aan de praat te krijgen moet er nieuwe bekabeling voor gemaakt worden, alleen kan ik nergens een geschikte connector vinden.
De combinatie word door gelinkt met bandkabeltjes en gebruikt stekkers met 3, 11 of 15 pinnen.
De stekkers hebben 2 rijen pinnen, waarbij de binnen op de onderste rij 3 mm uit elkaar zitten. De pinnen op de bovenste rij zitten er midden tussenin. Verder vermoed ik dat de pinnen een verticale oriëntatie hebben en max 2 mm breed zijn.
Iemand die weet welk type connector dit is ?
(Het gaat om de blauwe connectoren op de foto's)
:strip_exif()/f/image/DjO9sZMDcV8v14B9O6DoxdEV.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/cCWmuAQenRxzakCjTRxl8A3S.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/yY7SJb5bK86JovgxT4iAXREL.jpg?f=fotoalbum_large)
Alternatief is om flat-cables direct op pcb te solderen, al gebruik ik liever passende connectoren.