Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Synology] Recovery gefaald lege files + TMP files

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• significant
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-11 18:55
Lang verhaal kort: restore vanuit Synology mislukt.
Ik heb nu veel 0KB files met daarnaast een assortiment .tmp files, met 7 tekens langs (e.g. BA7FEFF9.tmp). Deze bevatten wel data.

Het is waarschijnlijk gekomen omdat mijn laptop batterij uitviel waardoor ik nu noch een goede back-up, noch de files die ik nodig heb.

Is er nog iets met die .tmp files te beginnen om mijn betanden te herstellen? Ik Google blijkbaar op de verkeerde termen om een antwoord te vinden: dit gaat zoals ik het krijg over .tmp files vanuit Office. Die heb ik (helaas) niet.

edit
Met Notepad++ lijkt het dat sommige files Word/Excel zijn en dat deze ook te openen zijn als de extensie aangepast wordt. Handmatig nog al een klusje maar er zit dus (nuttige) data in de tmp files.
Vraag is nu, hoe dit eenvoudig eruit te krijgen.

[ Voor 21% gewijzigd door significant op 13-04-2020 19:23 . Reden: Formulering, nieuw inzicht ]

Alle reacties

• Q
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 01:05

Q

Au Contraire Mon Capitan!

Misschien is het handig om even de context aan mensen te geven over wat het probleem is/was en wat je toen hebt gedaan.

Het ligt misschien aan mij hoor, maar ik vind dit wat onduidelijk. Iets met een restore vanuit Synology en een laptop die uitviel, maar ik kan er nog geen kaas van maken.