Access point

Pagina: 1
Acties:
  • 305 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Levimerks
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 05-07-2021
Mijn vraag
Wat is de beste acces point onder de 60euro met meerde ethernet poorten zodat ik veel kabel kan aansluiten
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• guido66
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22:36
Misschien beter verder gaan in je tuinhuis topic, en daar de vragen beantwoorden?

Polestar 2 (2020) - Fiat 500e (2022) - Zappi v2 - 7250Wp SMA (2013) - 5850Wp Enphase (2021)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _trickster_
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 10-10 00:04
Misschien is het handig om even aan te geven waarom je bijvoorbeeld meerdere ethernet poorten zou willen op een Accespoint, dat is voor in normale situaties namelijk niet gebruikelijk.

Ook zie ik dat je meerdere topic's hebt aangemaakt met soort gelijke vragen, waarbij het bij mij er op lijkt dat het eigenlijk om 1 en het zelfde project gaat.

En onderstaande vraag wordt bij het aanmaken op Tweakers ook niet voor niks gesteld,
Zou je dit nog even kunnen invullen / toelichten ?
Levimerks schreef op maandag 13 april 2020 @ 18:29:
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...
edit:
guido66 schreef op maandag 13 april 2020 @ 18:33:
Misschien beter verder gaan in je tuinhuis topic, en daar de vragen beantwoorden?
Je was me net voor :X

[ Voor 15% gewijzigd door _trickster_ op 13-04-2020 18:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Levimerks
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 05-07-2021
Oo oke sorry ben nieuw met tweakers weet niet precies hoe het werkt @guido66 @_trickster_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _trickster_
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 10-10 00:04
Geen probleem ik help graag,
Wat het verstandigste is als je in je Tuinhuis topic gewoon even een wat langere post maakt, met daarin precies wat je wilt, en wat je zelf eventueel hebt gevonden, dan is dat ook duidelijk voor de mensen die je willen en kunnen helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-10 16:31

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Levimerks welkom op Tweakers.

Je openingspost voldoet momenteel niet helemaal aan de wensen/eisen die we er aan stellen. Zo is het belangrijk om zoveel mogelijk informatie te geven over je probleem, daarnaast is het ook verplicht om eerst wat eigen onderzoek te doen voordat je een topic opent. Zie ook: Het algemeen beleid #quickstart.

Ga dus even aan de slag met de tips uit dit topic. Mocht je er daarna nog niet uitgekomen zijn, open dan gerust een nieuw topic. Op dit topic komt in ieder geval een slotje.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.