Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Wat ga je met je laptop doen?
Streamen , Streamlabs
Wat is je budget?
300€
Beste mede Tweakers
Ik Ben van plan om een tweedehands laptop kf desktop aan te schaffen om te streamen op Twitch en Mixer.
Ik heb nu een dedicated game pc en de specs zijn:
Intel Core i9 9900K processor
Asus ROG STRIX Z390-E GAMING moederbord socket 1151
Asus GeForce RTX 2080 TI ROG-STRIX-RTX2080TI-O11G-GAMING
16 gb vengeance pro 3200mhz
2 tb m.2 ssd
Nu wil ik hierbij een 2e pc of een laptop aanschaffen voor enkel het stream zelf.
Als ik alles via mijn huidige pc stream en game ervaar ik toch wat lag voornamelijk als ik 1080/60 wil streamen. Ik moet het beperken met 720/30
De bedoeling is dat de 2e pc alles gaat encoden naar Stream platform. Ik weet dat ik een goede processor nodig hebt maar wat is een goede processor hiervoor?
Liefst wil ik 2e hands kopen via marktplaats of hier in de buurt van Terneuzen.
Moet het minimaal i5 of i7 zijn?
Alvast bedankt mensen
Wat ga je met je laptop doen?
Streamen , Streamlabs
Wat is je budget?
300€
Beste mede Tweakers
Ik Ben van plan om een tweedehands laptop kf desktop aan te schaffen om te streamen op Twitch en Mixer.
Ik heb nu een dedicated game pc en de specs zijn:
Intel Core i9 9900K processor
Asus ROG STRIX Z390-E GAMING moederbord socket 1151
Asus GeForce RTX 2080 TI ROG-STRIX-RTX2080TI-O11G-GAMING
16 gb vengeance pro 3200mhz
2 tb m.2 ssd
Nu wil ik hierbij een 2e pc of een laptop aanschaffen voor enkel het stream zelf.
Als ik alles via mijn huidige pc stream en game ervaar ik toch wat lag voornamelijk als ik 1080/60 wil streamen. Ik moet het beperken met 720/30
De bedoeling is dat de 2e pc alles gaat encoden naar Stream platform. Ik weet dat ik een goede processor nodig hebt maar wat is een goede processor hiervoor?
Liefst wil ik 2e hands kopen via marktplaats of hier in de buurt van Terneuzen.
Moet het minimaal i5 of i7 zijn?
Alvast bedankt mensen