iPad Pro 2017 of nieuwe

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• milanvm
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 20-10-2020
Mijn vraag
Ik heb nu een iPad Pro 2017. Nu wil ik graag een Apple pen kopen alleen is het dan wel verstandig om een eerste generatie Apple pen te kopen? Of kan ik beter een nieuwe iPad met 2e generatie Apple pen kopen?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Hoi welkom op GoT :)

Toen je je topic opende kreeg je een template met een aantal vragen, wat het probleem precies is, wat je zoal zelf hebt gezocht en gevonden, en waarom het niet voldeed. Als je om aankoopadvies komt vragen is het vaak handig om te vertellen waar je precies de iPad voor gebruikt of wilt gaan gebruiken, wat je budget is, en waarom je twijfelt tussen de verschillende opties. Op die manier kunnen we je het beste helpen :)

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh1987
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 16-09 21:49
De pencil 1 werkt prima. Een pencil2 zal niet werken op je huidige iPad.. als de basis functionaliteit voldoende is kun je prima een pencil aanschaffen. Indien prijs een issue is kun je eventueel 2de hands kijken...

...