De PS4 van mijn zoon heeft sinds vanochtend een probleem met opstarten. Het treedt op bij het scherm "Welkom terug bij Platstation / Druk op de PS-toets om de controller te gebruiken". Als je dan op die PS toets drukt gebeurt er niets. Oftewel, je komt niet voorbij dit scherm.
Relevante software en hardware die ik gebruik: PS4, Controller, Systeemsoftware 7.0.2
Al vanalles geprobeerd.
- Controller ge-reset via dat gaatje. -> Hielp niet.
- Andere USB kabel. -> Hielp niet.
- Opstarten in safe mode -> database reconstrueren. -> Hielp niet.
- Opstarten in safe mode -> Standaardinstelingen herstellen. Dan doet hij het weer wel. Maar niet voor lang. Zodra je de PS4 uitschakelt en weer terug inschakelt is het weer foute boel.
- Idem, maar dan in rustmode ipv echt uit. Dan doet hij het de eerste keer wel, maar na een paar keer herhalen toch weer mis.
- Na Standaardinstelingen herstellen de controller op USB instellen ipv Bluetooth. -> Hielp niet.
Wat zou het kunnen zijn?
Relevante software en hardware die ik gebruik: PS4, Controller, Systeemsoftware 7.0.2
Al vanalles geprobeerd.
- Controller ge-reset via dat gaatje. -> Hielp niet.
- Andere USB kabel. -> Hielp niet.
- Opstarten in safe mode -> database reconstrueren. -> Hielp niet.
- Opstarten in safe mode -> Standaardinstelingen herstellen. Dan doet hij het weer wel. Maar niet voor lang. Zodra je de PS4 uitschakelt en weer terug inschakelt is het weer foute boel.
- Idem, maar dan in rustmode ipv echt uit. Dan doet hij het de eerste keer wel, maar na een paar keer herhalen toch weer mis.
- Na Standaardinstelingen herstellen de controller op USB instellen ipv Bluetooth. -> Hielp niet.
Wat zou het kunnen zijn?