**Goedemiddag Tweakers,**
Mijn naam is Duncan en ik ben opzoek naar een nieuwe streaming PC.
Het maakt mij echt niet uit wat er in komt te zitten, als het allemaal maar werkt.
Voor de nieuwe computer heb ik een budget van €600 Euro. Dit hoeft natuurlijk
niet exact te zijn, maar ongeveer. Het mag dus wel iets afwijken.
Zelf had ik al wel wat onderzoek gedaan en kwam ik uit op de volgende onderdelen.
pricewatch: AMD Ryzen 5 3600 Boxed
pricewatch: Gigabyte GA-A320M-S2H V2 (rev. 1.1)
pricewatch: Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3200C16
pricewatch: MSI Radeon RX 570 ARMOR 8G OC
Ik heb hier al een nieuw moederbord liggen, dus alles moet er wel op passen. Ik wil het
liefst een M.2 SSD in mijn computer hebben. Ik zit te denken aan 240 of 500GB, want dat
is voor mij meer dan voldoende.
De games die ik er op moet kunnen spelen zijn: League, Overwatch, Minecraft en de nieuwe Valorant game.
Ik wil met deze computer ook kunnen streamen naar een streamplatform bijvoorbeeld Twitch.
Verder heb ik niets hieraan toe te voegen en hoop ik jullie voldoende op de hoogte te hebben gebracht.
Moederbord die ik al heb: GigaByte B150-HD3P
Met vriendelijke groet,
Duncan Elfrink
Mijn naam is Duncan en ik ben opzoek naar een nieuwe streaming PC.
Het maakt mij echt niet uit wat er in komt te zitten, als het allemaal maar werkt.
Voor de nieuwe computer heb ik een budget van €600 Euro. Dit hoeft natuurlijk
niet exact te zijn, maar ongeveer. Het mag dus wel iets afwijken.
Zelf had ik al wel wat onderzoek gedaan en kwam ik uit op de volgende onderdelen.
pricewatch: AMD Ryzen 5 3600 Boxed
pricewatch: Gigabyte GA-A320M-S2H V2 (rev. 1.1)
pricewatch: Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3200C16
pricewatch: MSI Radeon RX 570 ARMOR 8G OC
Ik heb hier al een nieuw moederbord liggen, dus alles moet er wel op passen. Ik wil het
liefst een M.2 SSD in mijn computer hebben. Ik zit te denken aan 240 of 500GB, want dat
is voor mij meer dan voldoende.
De games die ik er op moet kunnen spelen zijn: League, Overwatch, Minecraft en de nieuwe Valorant game.
Ik wil met deze computer ook kunnen streamen naar een streamplatform bijvoorbeeld Twitch.
Verder heb ik niets hieraan toe te voegen en hoop ik jullie voldoende op de hoogte te hebben gebracht.
Moederbord die ik al heb: GigaByte B150-HD3P
Met vriendelijke groet,
Duncan Elfrink
[ Voor 24% gewijzigd door D.Elfrink op 13-04-2020 16:06 . Reden: Onderzoek toegevoed ]