Even een vijgen na Pasen topic, da's wel toepasselijk vandaag 
Ik heb gisteren bij Alternate onderdelen besteld voor een nieuwe game-pc voor mijn zoon.
Te laat om hier te vragen natuurlijk, maar ik wou toch even laten checken of alles wat OK is.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Game PC dus, vooral voor de typische tiener games, Fortnite en zo.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Max was 1000€ incl. verzending, assemblage doen we zelf.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Hij heeft nu een HP Omen laptop waar al redelijk op te gamen valt, maar hij heeft gespaard en wil iets krachtiger (zodat hij kan spelen op hogere settings en met meer fps en zo)
Muis/toetsenbord/monitor heeft hij al.
We gaan de Kingston A2000 512GB SSD hergebruiken (we hadden de 256GB van de laptop al geupgrade dus die stoppen we er terug in)
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Dit hebben we besteld:
Geen voorkeuren, we hebben geprobeerd om de recentste BBG te volgen. Grafische kaart hadden ze niet op voorraad dus heb ik daar een vervanger voor gezocht. De PowerColor kwam uit reviews OK uit, en zou stil zijn.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Niks speciaals
Ga je overklokken?
Nee. Overklokken heb ik al niet meer gedaan sinds je potloodstreepjes moest zetten op je cpu
Wat verwacht je van ons?[i]
Hopelijk kunnen jullie me zeggen of de onderdelen wat OK zijn en vooral of ze compatibel zijn met elkaar.
Vooral grafische kaart en moederbord en zo, ik ben niet helemaal meer mee met pci-express lanes en zo'n dingen...
Moest er iets echt een show-stopper zijn kan ik morgen Alternate nog contacteren om dingen om te wisselen.
Hopelijk niet nodig
Ik heb gisteren bij Alternate onderdelen besteld voor een nieuwe game-pc voor mijn zoon.
Te laat om hier te vragen natuurlijk, maar ik wou toch even laten checken of alles wat OK is.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Game PC dus, vooral voor de typische tiener games, Fortnite en zo.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Max was 1000€ incl. verzending, assemblage doen we zelf.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Hij heeft nu een HP Omen laptop waar al redelijk op te gamen valt, maar hij heeft gespaard en wil iets krachtiger (zodat hij kan spelen op hogere settings en met meer fps en zo)
Muis/toetsenbord/monitor heeft hij al.
We gaan de Kingston A2000 512GB SSD hergebruiken (we hadden de 256GB van de laptop al geupgrade dus die stoppen we er terug in)
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Dit hebben we besteld:
- 1 x AMD Ryzen 5 3600, 3,6 GHz (4,2 GHz Turbo Boost) socket AM4 processor
- 1 x MSI B450M PRO-VDH MAX, socket AM4 moederbord
- 1 x G.Skill 16 GB DDR4-3200 Kit werkgeheugen
- 1 x Fractal Design Focus G Mini tower-behuizing
- 1 x PowerColor Red Dragon RX 5700 XT grafische kaart
- 1 x be quiet! System Power 9, 700W voeding
Geen voorkeuren, we hebben geprobeerd om de recentste BBG te volgen. Grafische kaart hadden ze niet op voorraad dus heb ik daar een vervanger voor gezocht. De PowerColor kwam uit reviews OK uit, en zou stil zijn.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Niks speciaals
Ga je overklokken?
Nee. Overklokken heb ik al niet meer gedaan sinds je potloodstreepjes moest zetten op je cpu
Wat verwacht je van ons?[i]
Hopelijk kunnen jullie me zeggen of de onderdelen wat OK zijn en vooral of ze compatibel zijn met elkaar.
Vooral grafische kaart en moederbord en zo, ik ben niet helemaal meer mee met pci-express lanes en zo'n dingen...
Moest er iets echt een show-stopper zijn kan ik morgen Alternate nog contacteren om dingen om te wisselen.
Hopelijk niet nodig
[ Voor 1% gewijzigd door Fire69 op 13-04-2020 15:39 . Reden: Wat extra info ]

:strip_exif()/f/image/qapFPQCRC7iHfAwqMIIJcPsq.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/PA3yUPj08uDPvUBHGFaCai72.jpg?f=fotoalbum_tile)