iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 95 kWh thuisaccu | 11.460 Wp
Er staat dus dat software de connectie stopt, maar dat is dus eigenlijk de software op de server? en dat komt gewoon weer omdat er geen enkele reden voor is....Op zondag 05 augustus 2001 17:25 schreef bbrother het volgende:
Zelfde als Connection reset by peer.
Alleen de concurent ervan, ken je nix aan doen..
Tjah, ik moet het er maar mee doen
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 95 kWh thuisaccu | 11.460 Wp
Verwijderd
Het is namelijk een lokale foutmelding die door iets op je systeem veroorzaakt wordt.
Ik draai win2k en heb geen firewall proggies ofzo, en het gebeurt dus vaak als ik even switch naar een ander programma, bijv. Photoshop of Dreamweaver.Op zondag 05 augustus 2001 23:20 schreef rrainman het volgende:
heb je een firewall draaien? of andere proggies op de achtergrond?
Het is namelijk een lokale foutmelding die door iets op je systeem veroorzaakt wordt.
Er draaien op dat moment verder geen andere proggies op de achtergrond.
Verwijderd
Ik krijg deze boodschap ook met enige regelmaat, op mijn Windows 2000 box. Ik heb een LAN die een gateway gebruikt, verder een DUN naar XS4ALL, een ADSL verbinding overigens. Ik vermoet dat het ergens met deze combinatie te maken heeft.
Ik vermoed dat mIRC een fout gereturned krijgt tijdens een API-call tijdens traffic van/naar de clientsocket. Je kunt proberen die mIRC nerd ( check zn foto
laat me raden, photoshop 6.0? nog niet geupdate naar 6.1 zeker? update hem ff... ik had nl hetzelfde probleem (en met mij een hoop andere mensen van w&g), na de update werkte alles weer prima
Op maandag 06 augustus 2001 09:51 schreef stylee het volgende:
6.0.1 heb ik wel....Taro: ...als ik bijvoorbeeld Dreamweaver of Photoshop open.
laat me raden, photoshop 6.0? nog niet geupdate naar 6.1 zeker? update hem ff... ik had nl hetzelfde probleem (en met mij een hoop andere mensen van w&g), na de update werkte alles weer prima
Jah al heel langOp maandag 06 augustus 2001 05:34 schreef Vyvre het volgende:
die nurd heet Khaled Mardam-Bey...
/OT
Taro! jij ook hier knul ?
Leuke site heOp maandag 06 augustus 2001 07:09 schreef martun het volgende:
/OT
l33t3 site die rvl.gamepoint.net!
kewl menuutje!
Bij mij is de configuratie als volgt:
Win2000 server SP2 als gateway, DNS en DHCP server, 1024/256 Kb kabel verbinding. (Celly 433@540 256MB)
WinXP RC1 client met daarop mIRC, ik krijg die disconnects dus spontaan (vaak als ik er niet bij ben)
Op de client draaid verder eigenlijk niks want daar is het systeem niet krachtig genoeg voor (zou dat misschien het probleem kunnen zijn) het is nl. maar een P166@208 met 96 MB edo.
Ik dacht ik zoek effe op GOT voor een oplossing maar helaas is er dus niet echt een logische verklaring voor dit probleem.
Updating..............
Programmer: red-eyed, mumbling mammal capable of conversing with inanimate objects.
Verwijderd
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
Dit topic is gesloten.
![]()