Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Game PC + Windows VM

Pagina: 1
Acties:

• simon1980
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14:55
Ik ben op dit moment bezig met het samenstellen van een nieuwe PC. Budget is rond de € 700. Helaas ben ik niet in staat de machine zelf te bouwen. Daardoor ook kosten wat betreft assemblage. De pc gaat vooral gebruikt worden om Linux te draaien. Daarbij wil ik ook een virtuele machine draaien met Windows, vandaar die grote hoeveelheid van 32GB intern geheugen. Ik ben geen gamer, daarom gekozen voor een processor met interne videochip. in de praktijk zal ik dus ongeveer 30 GB van de 32 overhouden.

Nu heb ik het volgende dilemma, ik vind harde schijf ruimte belangrijk vanwege een of meerdere virtuele machines, Maar tegelijkertijd vraag ik mij af of ik niet beter kan gaan voor en 512 nvme Drive. De vraag is namelijk of ik dit ga merken in het dagelijks gebruik qua snelheid. De virtuele machine zal ook spraakherkenningssoftware gaan draaien van Dragon. Is er veel verschil te merken in snelheid tussen nvme of Sata? Natuurlijk wel volgens de benchmarks, maar is dit ook een praktische zin te merken wanneer ik mijn pc vooral gebruik voor web design met WordPress, af en toe iets met een foto en regelmatig testen van verschillende Linux distributies en daarvan opnames maken met Simplescreenrecorder. Deze toepassingen wil ik de komende 5 jaar goed kunnen gebruiken.

Dit zijn de onderdelen die ik heb gekozen:
BehuizingCooler Master MasterBox E300L
ProcessorAMD Ryzen 5 2600
Processor koelerMaak een keuze
MoederbordGigabyte GA-A320M-S2H V2 (rev. 1.1)
WerkgeheugenG.Skill Aegis 32 GB - PC4-24000 - DIMM
Primaire opslagSamsung 860 QVO - 1 TB
Secundaire opslagMaak een keuze
VideokaartMaak een keuze
Wifi adapterMaak een keuze
VoedingCooler Master MWE 450 White 230V - V2
Optische driveMaak een keuze
BesturingssysteemMaak een keuze
Microsoft OfficeMaak een keuze
BeveiligingssoftwareMaak een keuze

Service

Assemblagekosten
Assemblagekosten
99,-
i

Gratis garantieverlenging van 2 naar 3 jaar!
Gratis garantieverlenging van 2 naar 3 jaar!
0,-
i

Configuratie van Bouw uw eigen PC
Cooler Master MasterBox E300L
AMD Ryzen 5 2600
Gigabyte GA-A320M-S2H V2 (rev. 1.1)
G.Skill Aegis 32 GB - PC4-24000 - DIMM
Samsung 860 QVO - 1 TB
Cooler Master MWE 450 White 230V - V2
Assemblagekosten
39,99
159,-
59,-
159,-
129,-
44,95
99,-
Totaal689,94
570,19 excl. BTW

Informatie is van ons allemaal, niet van het grootkapitaal.