Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• muntje
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 22-07-2020
Ik zoek een soundbar met rearspeakers welke aangesloten zal worden op een 55 inch tv van Philips

mijn budget is tussen de €1000 en €1300.

Ik gebruik het voor tv kijken via kpn box, Netflix en muziek via spotify.

Ik heb al zitten zoeken en als ik kijk naar de recensies is de Samsung hw q90r een hele goede, maar ik lees erg veel over verbindingsproblemen die niet opgelost worden. Is men hier ook bekend met deze problemen??

[ Voor 10% gewijzigd door muntje op 13-04-2020 12:29 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razr
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Ik zou een Sonos Beam en 2x een Sonos One aanraden (als achterspeakers). Erg mooi geluid, gebruiksvriendelijk en past binnen je budget. Je kunt dan ook Spotify gebruiken als je TV uitstaan (via de Sonos-app). Door de Beam via HDMI aan te sluiten (als je tv HDMI ARC ondersteund) integreert alles ook met je TV qua volume en aan/uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• muntje
Ik ben dan bang dat ik wat in het laag mis aangezien er dan geen sub bij zit of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18:59

Oekol

waka waka hey hey

De hardware problemen zijn allang opgelost, je moet alleen apart de soundbar + sub en de rears updaten. Dus mensen updaten de soundbar en sub en denken dan dat de set kapot is. Ik zou zeggen pak de Q90R. Ik heb de 80r en heel blij mee. Geen absolute top qua muziek (zijn mening) maar tv, series en film is geweldig.

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• muntje
Hoi leoon

Als dat zo is is dat goed nieuws! Heb jij de problemen ook gehad met de q80r? Ik begreep namelijk dat het niet alleen de rears waren maar ook de sub...