Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stilofanatic
  • Registratie: Mei 2015
  • Niet online
Hulp met e-sim
Hallo,

Ik wil graag een e-sim aanschaffen om te gebruiken voor zakelijk whatsapp, om prive en zakelijk te scheiden.

Mijn opzet is het volgende:

4g/wifi van prive nr pakken en dan e-sim alleen nr zonder internet pakken. Krijg ik dan evengoed meteen berichten binnen of moet ik dan bliiven wisselen of verplicht ook internet nodig op de e-sim?

Iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SjoerdOe
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 08:21
Je gebruikt internet van 1 van de abonnementen. Dus zou volgens mij moeten kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arvidbeheerder
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09:41
Ik heb om dezelfde reden 2 simkaarten in mijn telefoon zitten. Je selecteert zelf van welke kaart de 4g gebruikt wordt (in mijn geval de zakelijke), dus volgens mij moet jouw oplossing werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
stilofanatic schreef op maandag 13 april 2020 @ 11:08:
Hulp met e-sim
Hallo,

Ik wil graag een e-sim aanschaffen om te gebruiken voor zakelijk whatsapp, om prive en zakelijk te scheiden.

Mijn opzet is het volgende:

4g/wifi van prive nr pakken en dan e-sim alleen nr zonder internet pakken. Krijg ik dan evengoed meteen berichten binnen of moet ik dan bliiven wisselen of verplicht ook internet nodig op de e-sim?

Iemand enig idee?
Dit is mogelijk inderdaad.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• double_V
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-07 09:41
Het kan inderdaad, en zo ziet het eruit:
En je kan kieze welke dat je gebruikt (of allebei) Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3QLyskygQCxpdXEz2KfMUKwe2B4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/txZVvwu1ILaGOiTg16TUbOLS.jpg?f=fotoalbum_large
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VGL8rAgX9Fx05pCCFJRbFFYa_kc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/b2qo5pztDMZgbo29v03yzF3T.jpg?f=fotoalbum_large