Aansluiten Ring 2 op stroom

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mkur2
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 25-01-2024
Ik heb sinds enkele maanden een Ring 2 doorbell welke goed bevalt.
Nu heb ik deze aangesloten op de bestaande deurbel bedrading alleen ondanks dit doet deze het nu op de batterij wat ik juist niet wil.

Ik heb al een beetje rondgekeken op dit forum maar het antwoord helaas niet gevonden.
Ik hoop dat ik goed heb gekeken en dat jullie mij kunnen helpen ....

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jelle2503
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 26-06 16:53
https://support.ring.com/...-a-Pre-existing-Doorbell-

Hier wordt gesproken over het toevoegen van een weerstand. Had je dit al gedaan?

Edit ik weet overigens ook niet of een deurbeltrafo dc is. Maar je kan eventueel een adapter in de meterkast hangen en die aansluiten op de draden die naar je deurbeltrafo gaan. Dan heb je wel dc bij je deurbel wat de ring ondersteund.

[ Voor 32% gewijzigd door jelle2503 op 13-04-2020 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mkur2
Dank je voor je reactie!

Ik had de Diode idd niet gemonteerd dus dat ga ik doen.
Ik neem aan dat ik naast de Diode ook de rode en blauwe draad daar moet vastzetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mkur2
Hallo Jelle,

N.a.v. jouw tip, heb ik de Ring met de weerstand aangesloten (zie foto).
Ik dacht dat het nu geregeld was maar de batterij is weer leeg en de bel doet het ook niet meer.

Wat doe ik fout?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/moV1CXqpSVf3uE3DOfB7oSAG1DE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Xrdjv3RGwa7oYx1Jrn8ztf4u.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cactusman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-09-2020

cactusman

nu met extra naalden

mkur2 schreef op donderdag 7 mei 2020 @ 09:25:
Hallo Jelle,

N.a.v. jouw tip, heb ik de Ring met de weerstand aangesloten (zie foto).
Ik dacht dat het nu geregeld was maar de batterij is weer leeg en de bel doet het ook niet meer.

Wat doe ik fout?

[Afbeelding]
weerstand?

Dat is een diode ? en het enige wat je nu aan het doen bent is de bel transformator kortsluiten... voor de helft van de tijd.

je moet een draadgewonden weerstand in serie zetten in de voeding van je ring.. 25 ohm 2 watt

In addition to the equipment included in your Ring Video Doorbell box, You will need to purchase an electronic resistor. A resistor is REQUIRED in place of a mechanical or electronic doorbell kit for this alternate configuration to work successfully.
Do not use halogen or garden-lighting transformer.
Do NOT install a diode |:(

[ Voor 17% gewijzigd door cactusman op 07-05-2020 09:30 ]

euhmmmm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CappieL
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 13:34
Let op dat de Ring aangesloten dient te worden op een 8-24V wisselspanning (AC) transformator en niet op gelijkspanning (DC).
Heb je uberhaubt wel naar de link van @jelle2503 gekeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SambalBij
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:41

SambalBij

We're all MAD here

En let dan ook even op hoe je die weerstand aan moet sluiten! Niet parallel met de Ring zoals je nu de diode hebt aangesloten, maar in serie. (Dus niet op de beide terminals, maar op één van de terminals in lijn met de voedingsdraad.

Zie het plaatje in de link die Jelle post.

Sometimes you just have to sit back, relax, and let the train wreck itself

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makeuris
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 21-12-2020
Mijn ring 2 is aangesloten op 13vac via een weerstand van 25 ohm.
Desondanks moet ik na 4 maanden de batterij opladen, omdat ring het verdomd een fatsoenlijke lader van ca 1 dollar te installeren! Koop een doorguard; dan hoef je ook geen abonnementskosten te betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• busscherski
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 08-07 23:20
Bij mijn 8V beltrafo werkt het wel goed, opladen van 50% naar 100% duurt met de 8V beltrafo overigens een week.

7,945 kWp, Atlantic Explorer 3 270 coil, 5 kW Panasonic monobloc H serie, Tesla Model Y RWD (2024)

• PuddingbuxH
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 13-05-2021
heb sinds 4 maanden de deurbel aangesloten via een travo, nu geeft hij aan batt kritiek 4% hoe kan dit hij is toch bedraad aangesloten, gisteren geprobeerd de ring bel 2 op te laden maar na 10 uur blijft hij op 4% staan....?????? wat is hier aan de hand

• busscherski
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 08-07 23:20
@PuddingbuxH
Je hebt de accu gedemonteerd en binnen via USB proberen op te laden?

Misschien eens bellen met support

7,945 kWp, Atlantic Explorer 3 270 coil, 5 kW Panasonic monobloc H serie, Tesla Model Y RWD (2024)

• PuddingbuxH
De accu kan er bij dit model niet uit...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 07:49
PuddingbuxH schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 11:48:
De accu kan er bij dit model niet uit...
De accu kan er bij alle ring modellen uit?

https://wren.co/join/Devian

• PuddingbuxH
Ik heb gekeken naar dit is mijn accuAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5rfSkpNfohK9ecrfsgd5CKdv-74=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/xB3gtMBaEh47sZ66bfN9aMlN.jpg?f=fotoalbum_large

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 07:49
Welk type Ring heb je? Kun je eens een foto van plaatsen?

Ik heb een Ring Video Doorbell 2 gehad en die heeft gewoon een verwisselbare accu. Net als de 3, de 3 plus, etc etc...

https://wren.co/join/Devian

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joe Dancen
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 07-03 11:12
Heel kort antwoord mogelijk maar kan ik deze voeding aansluiten op mijn ring 4 Deurbel. Ik kom er niet uit en te weinig verstand van helaas.

Dank

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/o7z72bmwNmmZKNpZX82rxDuZKNQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/kapfqSZ4Uz95TY93H7aiQJwg.jpg?f=fotoalbum_large
Pagina: 1