Voor m'n gezin heb ik al een tijdje een gratis Google apps voor domain pakket. Het is het legacy business pakket, wat niet meer gratis is te krijgen.
Mijn vrouw krijgt sinds kort een melding dat ze een tekort aan opslagruimte heeft:
/f/image/zeojWAS5IPC0cjUWFx16ib5k.png?f=fotoalbum_large)
Nu heb ik hiervoor een aantal jaar geleden een 1 TB opslagruimte pakket erbij gekocht, voor mail, foto's en drive. Geldt voor het hele domein, maar toch heeft mijn vrouw nu opslagruimte tekort.

Binnen de beheerconsole van Google apps wordt aan de ene kant aangegeven dat de opslagruimte gebruikt wordt voor ongeveer de helft, maar tegelijk dat er ruimte tekort is.
/f/image/ts3QLoAQu4CnES0UjTE0yIDq.png?f=fotoalbum_large)
Schiet mij maar lek, ik begrijp het niet meer.
Moet ik nu alsnog voor iedere gebruiker extra opslagruimte gebruiken, zit er een fout in het systeem, of zie ik nu iets over het hoofd?
Mijn vrouw krijgt sinds kort een melding dat ze een tekort aan opslagruimte heeft:
/f/image/zeojWAS5IPC0cjUWFx16ib5k.png?f=fotoalbum_large)
Nu heb ik hiervoor een aantal jaar geleden een 1 TB opslagruimte pakket erbij gekocht, voor mail, foto's en drive. Geldt voor het hele domein, maar toch heeft mijn vrouw nu opslagruimte tekort.

Binnen de beheerconsole van Google apps wordt aan de ene kant aangegeven dat de opslagruimte gebruikt wordt voor ongeveer de helft, maar tegelijk dat er ruimte tekort is.
/f/image/ts3QLoAQu4CnES0UjTE0yIDq.png?f=fotoalbum_large)
Schiet mij maar lek, ik begrijp het niet meer.