Why Drink and Drive when you can Smoke and Fly!!!!!
Onder de 40C fullload dus dat kon het niet zijn (Fop38, straaljagerOp zondag 05 augustus 2001 16:12 schreef MysteryTweaker het volgende:
hoe warm wordt ie dan ?
Niemand die dit weet??
heb je vid kart ge oc-t ?
zo ja terug zetten.....kan het ook aan liggen
zo ja terug zetten.....kan het ook aan liggen
*I asked for a shotgun, not an anti-aircraft!
- shotgun? that must be the guns that fire a shot....
*yes.. you must be the brains
Had ik ook paar dagen terug. Bleek dat de voeding kapot was.
Verwijderd
Ben je dan gewoon aan het werken? Als je pc in stand-by valt dan stopt namelijk je cooler ook met draaien
Ja is als hij aan het werk is.
Probeer hem eens achter een andere voeding te hangen, dit lijkt verdacht veel op een brakke voeding.
If someone begins with uncertainty, experience will eventually lead to certainty. But what defines certainty?
Gooi eens een andere voeding erin...
Mijn voeding heeft ook kuren. Bij mij is de ziekte Rebootus Spontanius van toepassing. Wel leuk: ben je aan het tekstverwerken, reboot de computer ineens. Wel fijn als je een tijdje geen backup hebt gemaakt
Maarja, heb geen zin om een nieuwe voeding te kopen.
Wel lastig als je aan het downloaden bent 's nachts. Kom je bij de computer aan 's ochtends, zie je dat ie om half 1 heeft gereboot
Mijn voeding heeft ook kuren. Bij mij is de ziekte Rebootus Spontanius van toepassing. Wel leuk: ben je aan het tekstverwerken, reboot de computer ineens. Wel fijn als je een tijdje geen backup hebt gemaakt
Maarja, heb geen zin om een nieuwe voeding te kopen.
Wel lastig als je aan het downloaden bent 's nachts. Kom je bij de computer aan 's ochtends, zie je dat ie om half 1 heeft gereboot
Geschiedenis herhaalt zich nooit. Maar rijmt altijd wel een keer.
hmm.. moet denk dan maar een nieuwe voeding halen..nu maar hopen dat dit dan mijn probleem oplost.
Pagina: 1