Toon posts:

Playstation 4 / PS4 geeft flikkerend scherm. Help!

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag

Ik heb sinds 2016 mijn ps4 en al geruime tijd vertoond mijn ps4 een heel raar probleem. Het is lastig te omschrijven maar in de bijgevoegde foto is te zien wat er aan de hand is. Dit is een stilstaand beeld van de flikkerende dingen die ik op mijn scherm zie. Dit gaat heel de tijd zo door.
Ik heb dit probleem bij elke tv of monitor die ik heb geprobeerd. Soms is er niks aan de hand, terwijl ik de andere keer het probleem heel heftig ervaar zoals in de video. Het is dus geen constant probleem maar het gebeurt wel regelmatig. Het gebeurt ook bij meerdere spellen maar vooral bij Call of Duty Modern Warfare.
Ik heb de volgende dingen geprobeerd:
- Database reconstructie
-Game verwijderen en opnieuw installeren
- Fabrieksinstellingen herstellen
- Ande monitor/tv gebruiken
- Playstation klantenservice gebeld, zij kunnen helaas niks voor me betekenen.

Bovendien kan ik nergens een topic vinden van mensen met hetzelfde probleem. Ik hoop dat iemand me kan helpen.

Ik speel op de origine ps4, wel de matte versie. (Dus geen glimmende hard drive cover, geen Slim versie, geen PS4 Pro.)Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_bItRGDHO_XQCdiU1uuV4B0FIPc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/3hX8V0GZkDUfhD7GVx5t4ddg.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2020 23:38 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16:31

g0tanks

Moderator CSA
En een andere HDMI-kabel?

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leg even uit wat er te zien is, want het is 1) een slechte foto en 2) een foto van wat jij beschrijft als een bewegend artefact (tip: maak dus een filmpje of gifje ;) )

Als je bedoelt: dat het blauwe vlak rechts (dit is dus een gok) normaal spelwereld moet zijn, heb je denk ik een hardwareprobleem met waarschijnlijk je gpu of geheugen. Dat is helaas niet simpel op te lossen (als in: zonder veel geld uit te geven aan een andere PS4/moederbord).

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 13-04-2020 01:15 ]