Ik heb een Geforce DDR en daar zit een coolertje op die automatisch uitgaat waneer het systeem op standby gaat of als de monitor uitgaat. Dit vind ik wel handig en ik vroeg me dus af hoe ik dat ook met mijn processor cooler kon doen. Ik kan zeker niet de coolers aansluiten op mijn geforce zodat ze op het zelfde stroombron lopen waardoor ik ook het gewenste effect krijg
Verwijderd
ach niet zo moeilijk doen man.....je moet gewoon die andere coolers op de core van je geforce lassen
Verwijderd
ja ik vind het ook maar een vaag idee......coolers uitzetten als je standby gaat.ik zou het iig niet doen!
Proc fan lijkt me niet handig om uit zetten... Maar alleen je casefans uit dan, zou dat wel kunnen?
"Its a Backstreet Boys world and at the end of the day, you just want to go home and kill yourself." - Billy Corgan (Smashing Pumpkins)
Kan je gewoon instellen in je BIOS
Alle proemn in n drek
Verwijderd
power nemen van de stroomtoegang van de harde schijf. ook 12 en 5 v. en gaat even goed. en als ge hem in standby zet schakelt de harde schijf uit dus ook de fan. ce simple
Niet bij mijOp zondag 05 augustus 2001 23:58 schreef marcell het volgende:
Als je comp. standby gaat. Dan stopt de fan op je cpu toch automatisch
Niet bij mijOp zondag 05 augustus 2001 23:59 schreef Bierkameel het volgende:
Kan je gewoon instellen in je BIOS
Ehhh. ik heb nog een andere computer en die loopt helemaal zonder cooling.Op zondag 05 augustus 2001 16:47 schreef weareborg het volgende:
hoezo? wil je je cpu en videokaart affikken?
Nah, gaat via een signaaltje via de IDE-kabel... fans blijven hier gewoon draaien als m'n pc op standby stat (wat hier niet langer dan 'n paar seconden duurt, daarna gaat ie uit zichzelf weer helemaal aan om te grazenOp maandag 06 augustus 2001 13:21 schreef KillerBee het volgende:
power nemen van de stroomtoegang van de harde schijf. ook 12 en 5 v. en gaat even goed. en als ge hem in standby zet schakelt de harde schijf uit dus ook de fan. ce simple
PSN ID: Flotmeister | Steam ID: Flotter
Pagina: 1