Op zondag 05 augustus 2001 16:27 schreef JvS het volgende:
Die 3d audio functie is inderdaad belachelijk. Setje klinkt gewoon goed maar als je die knop opendraait dan gaat het echt HEEL erg slecht klinken. Wazige optie wel jah.

Ja JvS, dit is wel de grootste napraterij die ik ooit gehoord heb (moet je es lezen wat je schrijf man, het is bijna komisch! "hehe"). (ontken maar, misschien is het ook niet zo, maar neemt niet weg dat het redelijk lachwekkend is, jij hebt igg een goed gevoel voor humor

)
Het is ook neppe shit, net als Creative gooit met termen als Dolby4D surround extra surround subwoofer3d equalizer build in DTS/DCS/ACS/5D/3D decoder.
Alsof je iets merkt tussen een 2.1 set die met 3.5 jackie of spdif coax kabeltje in aangesloten, pure bullshit. Zelf heb ik me ADA885 gewoon analoog aangesloten, die digitale aansluiting is alleen voor 4.1/5.1 sets voor mensen die een stereo achtersignaal wille. De acoustische kwaliteit wordt nIX !!>! beter, en bij die 3D turbo knop op die sets zelfs slechter.
JE moet gewoon een sticker maken, en die naast die knop plakken met erop "damn i'm no good, why am i on this speaker? ".