Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• mg106
  • Registratie: december 2018
  • Laatst online: 02-03 11:22
Mijn vraag
Op de foto`s op tweakers heeft deze DVD-brander kennelijk een standard, wat voor mij uit zou komen i.v.m. ruimte (i.e. dan kan je hem verticaal staan). De vraag is echter of deze bij de DVD-brander in zit of niet? En zo niet, waar ik deze standaard zou kunnen vinden?

Relevante software en hardware die ik gebruik
n.v.t.

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Sommige foto`s online heeft deze brander een standard, echter bij de unboxing video's zie ik deze niet

Beste antwoord (via mg106 op 15-04-2020 16:41)

• mitsumark
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 09:40
Op geen enkele unboxing zie ik de standaard in de doos zitten, dus waarschijnlijk moet je hem los ergens vandaan halen.

Ook in de manual: Package contents (geen standaard).
https://dlcdnets.asus.com...G_V6.5_20180621_Final.pdf

Ik zou Asus zelf ff mailen/bellen.

[Voor 6% gewijzigd door mitsumark op 12-04-2020 21:21]

Alle reacties

• SqnLdr
  • Registratie: maart 2003
  • Niet online
Ik denk dat je meer kans hebt door de leverancier te bellen waar je voornemens bent de brander aan te schaffen.

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1Henk 'm!

• mitsumark
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 09:40
Op geen enkele unboxing zie ik de standaard in de doos zitten, dus waarschijnlijk moet je hem los ergens vandaan halen.

Ook in de manual: Package contents (geen standaard).
https://dlcdnets.asus.com...G_V6.5_20180621_Final.pdf

Ik zou Asus zelf ff mailen/bellen.

[Voor 6% gewijzigd door mitsumark op 12-04-2020 21:21]

Apple iPhone 12 Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True