TDP fout GPU<->CPU

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Malantur
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22:28
nieuws: Specificaties van vermoedelijke Nvidia MX450-gpu met gddr6-geheugen v...

Op de afbeelding staat de TDP bij gegevens van de processor, in de tekst wordt dit gesuggereerd als TDP van de videokaart.
@AverageNL

'Let's eat Grandma!' or, 'Let's eat, Grandma!'. Punctuation saves lives.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• AverageNL
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 20:57

AverageNL

Redacteur
Je hebt helemaal gelijk, dat is slordig van me. Ik heb het direct aangepast in de tekst.

Gefeliciteerd met je verjaardag, trouwens! :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -The_Mask-
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
AverageNL schreef op zondag 12 april 2020 @ 17:27:
Je hebt helemaal gelijk, dat is slordig van me. Ik heb het direct aangepast in de tekst.
Ik zou er ook bijzetten dat specs regelmatig verkeerd worden weergegeven bij nog niet gelanceerde producten en 10Gbps GDDR6 draait op 1250MHz en niet op 2500MHz. Snelste GDDR6 draait op 2225MHz volgens mij, dus dan zal nog sneller GDDR6 voor een chip als deze extreem onwaarschijnlijk zijn.

Bitfenix Whisper 450W review
[PSU] Voeding advies en info
AMD Nieuwsdiscussie
AMD Radeon Info en Nieuwsdiscussietopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AverageNL
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 20:57

AverageNL

Redacteur
-The_Mask- schreef op zondag 12 april 2020 @ 22:17:
[...]

Ik zou er ook bijzetten dat specs regelmatig verkeerd worden weergegeven bij nog niet gelanceerde producten en 10Gbps GDDR6 draait op 1250MHz en niet op 2500MHz. Snelste GDDR6 draait op 2225MHz volgens mij, dus dan zal nog sneller GDDR6 voor een chip als deze extreem onwaarschijnlijk zijn.
Dat is een goede suggestie! Ik heb de nuance in de tekst doorgevoerd: er staat nu dat specificaties van gpu's die nog niet zijn aangekondigd, soms niet goed worden weergegeven in 3DMark. Ook heb ik de geheugensnelheid van 10Gbit/s toegeschreven aan de ontdekker van de gpu, _rogame. Hij meldde dat ook in zijn tweet :)