Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen. Heb nu Mount abd Blade Bannerlord op het oog. Settings hoeven zeker niet op ultra. Wel wil ik graag dat de spellen soepel draaien.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Voor een paar upgrades wilde ik niet meer dan €300 uitgeven
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Het is een HP 8200 Elite Microtower met i5 2400, 3.10 Ghz processor
HP 1495 Moederbord
Psu: HP model:PS-4321-1HB, 320W
Beeldscherm: IIYama, Prolite B2780HSu
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik denk dat een logische upgrade een grafische kaart is, samen met geheugen uitbreiding en een ssd?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Helemaal geen voorkeur
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
geen verdere eisen
Ga je overklokken?
Geen idee wat het inhoud, dus denk dat ik hier maar ver van weg blijf.
Wat verwacht je van ons?[i]
Wat ik graag zou willen weten is wat voor mij geschikte upgrades zijn voor mijn bestaande systeem.
Ik ben geen echte gamer, en zie het verschil niet tussen 40fps of 60 fps. Ik vind gamen op low/medium settings voldoende. wat ik belangrijk vind is dat de games soepel lopen. Ik begrijp dat Mount and Blade Bannerlord een CPU heavy game is, en vraag me af of mijn processor dit aankan.
Gamen. Heb nu Mount abd Blade Bannerlord op het oog. Settings hoeven zeker niet op ultra. Wel wil ik graag dat de spellen soepel draaien.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Voor een paar upgrades wilde ik niet meer dan €300 uitgeven
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Het is een HP 8200 Elite Microtower met i5 2400, 3.10 Ghz processor
HP 1495 Moederbord
Psu: HP model:PS-4321-1HB, 320W
Beeldscherm: IIYama, Prolite B2780HSu
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik denk dat een logische upgrade een grafische kaart is, samen met geheugen uitbreiding en een ssd?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Helemaal geen voorkeur
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
geen verdere eisen
Ga je overklokken?
Geen idee wat het inhoud, dus denk dat ik hier maar ver van weg blijf.
Wat verwacht je van ons?[i]
Wat ik graag zou willen weten is wat voor mij geschikte upgrades zijn voor mijn bestaande systeem.
Ik ben geen echte gamer, en zie het verschil niet tussen 40fps of 60 fps. Ik vind gamen op low/medium settings voldoende. wat ik belangrijk vind is dat de games soepel lopen. Ik begrijp dat Mount and Blade Bannerlord een CPU heavy game is, en vraag me af of mijn processor dit aankan.